نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

نمایش کاراکترها و محیط‌های جدید در تریلر تازه Octopath Traveler 2

استودیو Acquire تصاویر و تریلر جدیدی از بازی Octopath Traveler 2 را پخش کرد و در آن‌ها به نمایش کارکترها، محیط‌ها و موارد بیشتر پرداخته است.

به‌تازگی استودیو Acquire برای جدیدترین بازی خود یعنی Octopath Traveler 2 یک تریلر را پخش کرده است که در آن می‌توانیم دو کاراکتر را ببینیم؛ شخصیت‌هایی که بازیکنان می‌توانند کنترل آن‌ها را به‌دست گیرند. Partitio یک بازرگان است که تمایل به انجام کارهای خوب دارد و درکنار وی کارکتر Osvald حضور دارد که یک محقق به شمار می‌آید. او هم‌اکنون به خاطر قتل همسر و دخترش به حبس ابد محکوم شده است.

با مشاهده‌ی تریلر منتشرشده می‌توان فهمید که توانایی‌های Partitio شامل خرید اقلام ضروری از مردم شهر و استخدام افراد است. وی همچنین می‌تواند با کمک شرکای تجاری خود به امتیازهای ویژه‌ای دست پیدا کند. در مقابل کاراکتر Osvald این توانایی را دارد تا با افراد مختلف گفت‌وگو کند و به بررسی اطلاعات آن‌ها بپردازد.

بااین‌حال Osvald تحت تعقیب است و اگر در مأموریت‌های خود شکست بخورد، شهرت وی در میان مردم شهر آسیب خواهد دید. البته این شخصیت قادر خواهد بود برای رسیدن به اهداف خود، افراد را کتک بزند و برای شروع این نبردها می‌تواند از قابلیت Study Foe برای شناسایی نقاط ضعف دشمنان بهره ببرد.

دویدن کاراکترهای بازی Octopath Traveler 2 به دنبال هم

در ادامه‌ی تریلر جدید Octopath Traveler 2 می‌توانیم روش‌های تازه‌ی سفر مانند قایق‌ها و کشتی‌های کوچک را ببینیم که امکان شخصی‌سازی رنگ و نوع بادبان‌های کشتی‌ها وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند در سفرهای دریایی و روی آب نیز وارد مبارزه با دشمنان شوند.

استودیو Acquire برای هر کاراکتر برخی قدرت‌های پنهانی یا Latent Power را در نظر گرفته است که منحصر‌به‌فرد هستند. این قدرت‌ها دارای محدودیت استفاده خواهند بود و میزان این محدودیت با یک نوار نشان داده می‌شود. بازیکنان می‌توانند با شناسایی نقاط ضعف دشمنان، آسیب زدن به آن‌ها و درنهایت شکست دادنشان این نوار را شارژ کنند. یکی از قدرت‌های نهفته‌ی Osvald به نام Concentrate Spell شناخته می‌شود. او می‌تواند با استفاده از آن قدرت جادوهای مختلف خود را متمرکز کند و آسیب زیادی به دشمنان بزند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Octopath Traveler 2 قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند ۱۴۰۱) توسط شرکت اسکوئر انیکس روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر رسمی منتشرشده از این بازی را مشاهده کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده