نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

آمار فروش و دانلود سری سونیک از ۱.۵ میلیارد نسخه فراتر رفت

با اعلام شرکت سگا، مجموع فروش و دانلود سری سونیک از ۱.۵ میلیارد نسخه عبور کرده است.

مجموعه Sonic the Hedgehog در طول تاریخ طولانی خود سال‌های پر فراز و نشیبی داشته است، اما بدون شک یکی از بزرگترین نمادهای صنعت بازی، شرکت سگا و احتمالا سرگرمی‌های رسانه‌ای به شمار می‌آید. در همین حال به تازگی شرکت سگا اعلام کرد این مجموعه قدیمی و محبوب به یک نقطه‌ی عطف جدید رسیده است.

سگا در گزارش عملکرد سالانه‌ی خود که اخیرا منتشر شده، اعلام کرد سری سونیک از نظر فروش و دانلود تمام نسخه‌ها از جمله بازی‌های منتشرشده اصلی، نسخه‌های فرعی، بازی‌های موبایل و موارد دیگر به آمار ۱.۵ میلیارد واحد در سراسر جهان رسیده است.

چشم اندازی از محیط بازی Sonic Frontiers

باید توجه داشت این آمار شامل تعداد دانلود بازی‌های رایگان سری سونیک روی موبایل می‌شود. پلتفرم موبایل یک بازار ویژه به شمار می‌آید که تاکنون از سری سونیک آثار رایگان و موفق بسیاری برای آن عرضه شده است. در هر صورت، آمار منتشرشده توسط سگا به خوبی نشان می‌دهد مجموعه سونیک تا چه اندازه محبوب و بزرگ است.

نسخه اصلی بعدی سری سونیک به نام Sonic Frontiers قرار است ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده