// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پخش تریلر زمان عرضه بازی گاد آو وار رگناروک

استودیو Santa Monica شرکت سونی تریلر زمان عرضه‌ی بازی خدای جنگ رگناروک را پخش کرد.

درحالی‌که ۱۲ روز تا عرضه‌ی رسمی بازی God of War Ragnarök باقی مانده است، اکنون می‌توانیم لانچ تریلر این محصول استودیو سانتا مونیکا را تماشا کنیم. البته سازندگان و شرکت ناشر مطابق روندی که در مجموع طی نمایش‌های قبلی بازی نیز به چشم آمد، سعی می‌کنند بخش‌های زیادی از گاد آو وار رگناروک را به گیمرها نشان ندهند. تریلر زمان عرضه‌ی این ویدیوگیم حداقل در نگاه اول شامل فوتیج تازه‌ نیست و با استفاده از بخش‌های مختلف تریلرهای قبلی ساخته شده است.

باتوجه‌به رویکرد تبلیغاتی کلی شرکت Sony برای جدیدترین بازی خدای جنگ به نظر می‌رسد که تیم سازنده شدیدا دوست دارد که خود گیمرها اکثر بخش‌های اثر را اولین‌بار موقع تجربه‌ی خود آن ببینند. شما می‌توانید لانچ تریلر بازی God of War Ragnarok را در ادامه به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بخشی از توضیحات متنی کانال رسمی پلی استیشن برای لانچ تریلر بازی God of War Ragnarok گیمرها را به همراهی با کریتوس و آترئوس در یک «ماجراجویی اسطوره‌ای برای [یافتن] جواب‌ها» دعوت می‌کند؛ درحالی‌که این دو «پیش از جنگ پیش‌گویی‌شده‌ای که دنیا را به پایان می‌رساند»، مشغول سفر شده‌اند و «مدام زیر نظر آزگارد هستند».

بازی گاد آو وار رگناروک در روز چهارشنبه، ۱۸ آبان (۹ نوامبر) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌دست گیمرها می‌رسد. براساس اخبار بازی می‌دانیم که نمرات God of War Ragnarok در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) منتشر خواهند شد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده