نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۶

بازی Age of Mythology Retold با انتشار یک تریلر معرفی شد

مایکروسافت با انتشار تریلری از بازی Age of Mythology Retold رونمایی کرد که قرار است نسخه Definitive Edition بازی اصلی باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Age of Mythology Retold معرفی شده است. در جریان جشن ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Age of Empires، مایکروسافت و استودیو ورلد اج با انتشار تریلری به‌صورت رسمی بازی Age of Mythology Retold را معرفی کردند. این بازی درواقع قرار است نسخه Definitive Edition بازی Age of Mythology باشد که در تاریخی نامشخص برای پی سی عرضه خواهد شد و از روز عرضه در دسترس کاربران پی سی گیم پس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Age of Mythology Retold را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Age of Mythology در سال ۲۰۰۲ منتشر شد که برداشتی بی‌نظیر از فرمول کلاسیک Age of Empires با اساطیر یونان، مصر و نورس بود که نتیجه آن با استقبال گسترده طرفداران بازی‌های استراتژیک مواجه شد. بازیکنان می‌توانستند با جذب یک منبع جدید که با دعا کردن به‌دست می‌آمد، قدرت‌های افسانه‌ای را دریافت کنند. پس از آن شاهد اضافه شدن اساطیر آتلانتیس و چین به بازی بودیم و در ادامه قابلیت‌های بیشتری مثل احضارهای بزرگ و تایتان‌های ویرانگر اضافه شد.

در سال ۲۰۱۴ نیز نسخه Extended Edition بازی Age of Mythology عرضه شد که شامل ارتقاهایی برای بازی اصلی مثل پشتیبانی از توییچ و بهبودهای گرافیکی بود. بااین‌حال نسخه Definitive Edition این بازی پس از عرضه نسخه‌های مشابه برای سه قسمت اول Age of Empires در دستور کار مایکروسافت قرار گرفته است. ورلد اج در بلاگ خود از حمایت طرفداران Age of Mythology تشکر کرد و گفت که نسخه Definitive Edition چیزی است که آن‌ها مدت زیادی خواستار آن بوده‌اند و حالا استودیو در حال کار روی آن هستند تا بازی اصلی را با ارتقاهای گرافیکی و موارد بیشتر عرضه کنند.

بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که معرفی بازی Age of Mythology Retold درواقع مقدمه‌ای بر شروع ساخت بازی Age of Mythology 2 توسط ورلد اج است. در جریان برنامه ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Age of Empires، مایکروسافت از عرضه بازی Age of Empires 2: Definitive Edition در تاریخ ۱۱ بهمن امسال (۳۱ ژانویه ۲۰۲۳) و بازی Age of Empires IV در تاریخ نامشخص از سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس و سرویس ایکس کلاود خبر داد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده