نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

جدایی بنیان‌گذاران استودیوی Rocksteady

سفتون هیل و جیمی واکر، بنیان‌گذاران Rocksteady از این استودیو خداحافظی کردند.

ساعاتی پیش دیوید حداد، رئیس واحد بازی‌های برادران وارنر با انتشار یک نامه از خداحافظی بنیان گذاران استودیوی بازی‌سازی Rocksteady از این مجموعه خبر داد. حداد می‌گوید با نزدیک شدن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به مراحل پایانی توسعه، سفتون هیل و جیمی واکر که از بنیان‌گذاران این استودیو به‌حساب می‌آیند، در پایان سال ۲۰۲۲ کار خود در این استودیوی بریتانیایی را به‌پایان خواهند رساند و ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز خواهند کرد.

واکر به‌عنوان مدیر کل این استودیو و هیل به‌عنوان کارگردان سه‌گانه مشهور سری بتمن: آرکهام شناخته می‌شود. حداد در ادامه ضمن تشکر از هیل و واکر، اعلام کرد نیتن بارلو، کارگردان تولید و یکی دیگر از موسسان راک‌استدی، از این پس به‌عنوان رئیس این شرکت بازی‌سازی شناخته خواهد شد. داریوش صادقیان نیز از این پس در موقعیت قبلی بارلو، در موقعیت کارگردان تولید این استودیو فعالیت خواهد کرد.

هیل و واکر درباره این خبر می‌گویند: «از روز تأسیس شرکت در سال ۲۰۰۴ تا به‌امروز، راک‌استدی بخشی از زندگی و روح ما بوده است. [این مجموعه] این امکان را برای ما فراهم کرد تا به ساخت چیزی که بیشتر از همه به آن علاقه داریم بپردازیم، یعنی ساخت بازی‌های فوق‌العاده به‌همراه دیگر افراد بااستعداد. ما برای ساخت همه‌ی این بازی‌ها به این تیم بسیار افتخار می‌کنیم، از بازی اولمان Urban Chaos تا سری پرطرفدار آرکهام و حالا Suicide Squad.

ما معتقدیم نیتن و داریوش تابه‌حال علاقه و مهارت خود در این زمینه را [در طول سال‌ها] به اثبات رسانده‌اند. آن‌ها پیشکسوتان این صنعت شناخته می‌شوند و ما می‌دانیم استعداد و انرژی آن‌ها، تیم توسعه‌دهنده بازی را تا سطوح جدیدی بالا خواهد برد. سپردن هدایت این استودیو به آن‌ها نمی‌توانست برای ما خوشحال‌کننده‌تر از این باشد و برای همه‌ی آن‌ها آرزوی موفقیت داریم».

نیتن بارلو، مدیر جدید راک‌استدی درباره‌ی مدیران قبلی استودیو می‌گوید: «داشتن تجربه‌ی کار با جیمی و سفتون به‌عنوان یکی از پایه‌گذران این استودیو، باعث می‌شود تا از آن‌ها برای خلق آنچه یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی صنعت می‌دانم تشکر کنم. کار کردن درکنار این دو برای من افتخار بزرگی محسوب می‌شود و برای آن‌ها آرزوی موفقیت در آینده دارم. من بابت موقعیت هدایت راک‌استدی به همراه داریوش بسیار سپاس‌گزار و هیجان‌زده هستم. هدف اصلی من، حمایت از تیم بااستعداد و سخت‌کوش این مجموعه و حفظ روح و فرهنگ شگفت‌انگیز استودیو خواهد بود. با عرضه‌ی Suicide Squad، ما مشتاقانه در انتظار ادامه دادن مسیر موفقیت‌های گذشته و ساخت آينده‌ی جدید برای استودیو هستیم».

استودیوی راک‌استدی بیشتر به‌عنوان سازنده سه‌گانه‌ی محبوب Arkham بتمن از کمیک‌های دی‌سی شناخته می‌شود. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جدیدترین ساخته‌ی این استودیو پس از سال‌ها دوری از صنعت بازی به‌حساب می‌آيد که طبق شایعات، حداقل از سال ۲۰۱۶ در این استودیو در دست توسعه بوده است.

پیش از این قرار بود این بازی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما در ماه مارس امسال اعلام شد عرضه این بازی تا فصل بهار سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاده است. داستان بازی در شهر متروپلیس جریان دارد و بازیکنان در دوحالت تک‌نفره یا کواپ وظیفه دارند تا با نابودی گروه ابرقهرمانی جاستیس لیگ، از نابودی جهان جلوگیری کنند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع rocksteadyltd
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده