نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸

نمایش خون آشام و محیط‌های بیشتر در تریلر جدید بازی Redfall

ساعاتی قبل سازندگان بازی Redfall تریلر تازه‌ای از این بازی را در اختیار کاربران قرار دادند که در آن شاهد نمایش خون‌آشام‌های مختلف بازی و محیط‌های ترسناک آن هستیم.

سال گذشته بازی ردفال در جریان برگزاری کنفرانس مشترک دو شرکت مایکروسافت و بتسدا به‌صورت رسمی معرفی شد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی آرکین، سازنده Deathloop و Dishonored در حال توسعه بوده و قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود. حالا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و باتوجه‌به نزدیک شدن هالووین، به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Redfall توسط سازندگان آن به نمایش درآمده است. تریلر جدید ما را با محیط‌های ترسناک و خون‌آشام‌های مختلف بازی بیشتر آشنا می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و ترسناک را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در این تریلر دو مدل از خون‌آشام‌های این اثر با نام‌های Angler و Watcher مشاهده می‌شود. نمونه اول قابلیت گرفتن بازیکنان را با خود به همراه داشته و مورد دوم به‌عنوان یک نگهبان در طول بازی عمل می‌کند. از طرفی دیگر، در این اثر ممکن است از جانب انسان‌های درون بازی نیز تهدید بشویم. داستان آخرین ساخته استودیو آرکین در جزیره‌ای با نام ردفال روایت شده و بازیکنان تلاش خواهند کرد تا با مشکلات زیاد و مختلفی مقابله کنند.

بازی Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کاربران سرویس گیم پس نیز قادر خواهند بود تا در روز اول عرضه این بازی، به تجربه آن بپردازند. بازی Redfall چهار شخصیت‌ با توانایی‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد داد و به‌صورت تک نفره و کوآپ چهارنفره قابل تجربه است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا ساخته‌های قبلی استودیو آرکین را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده