نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش محتوای فصل ۱۵ در تریلر جدید Apex Legends: Eclipse

استودیو ریسپاون در تریلر جدید از گیم‌پلی Apex Legends: Eclipse به نمایش محتوای تازه‌ی فصل ۱۵ پرداخته است.

شرکت ریسپاون اینترتینمنت به‌تازگی تریلر رسمی فصل ۱۵ بازی Apex Legends تحت عنوان Eclipse را منتشر کرد. این ویدیوی جدید به نمایش قابلیت‌های لجند Catalyst در بازی و نقشه‌ی جدید Broken Moon می‌پردازد که در Cleo واقع شده است.

کاتالیست یک لجند کلاس دفاعی است که از مواد سیال با خاصیت مغناطیسی چسبنده به روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. همان‌طور که تریلر نشان می‌دهد، او می‌تواند با مواد سیال خود پایداری در‌ها را به‌گونه‌ای تغییر دهد تا مناسب یورش، کمین و غافلگیر کردن دشمنان شوند. علاوه‌بر این، کاتالیست می‌تواند مواد خود را روی زمین بپاشد تا سرعت حرکت دشمنان را کندتر کند. کاتالیست حتی قادر خواهد بود یک دیواره‌ی عظیم از مواد چسبنده‌ی خود بسازد تا هم به‌عنوان کاور استفاده شود و هم مسیر حرکت دشمنان را منحرف کند.

ریسپاون برای فصل جدید بازی اپکس لجندز نقشه‌ی تازه Broken Moon را توسعه داده است. این نقشه دارای یک Zip Rail خواهد بود تا امکان جابجایی سریع بازیکنان در سراسر نقشه در دسترس باشد. این نقشه نقاط دیدنی مختلفی به مانند باغ‌های سرسبز Eternal Gardens یا مناطق صنعتی Perpetual Core را خواهد داشت. در ادامه ریسپاون برای فصل ۱۵ بازی Apex Legends انواع آیتم تزئینی از جمله‌ پوسته‌های جدید برای لوبا، کاتالیست، رونانت و سایر لجندها را قرار داده است. فصل ۱۵ بازی Apex Legends قرار است ۱۰ آبان (۱ نوامبر) امسال عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Apex Legends را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده