نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

راه یافتن دو بازی Mario Party به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در ماه آینده

مشترک‌های سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack در ماه آینده می‌توانند به تجربه‌ی دو بازی Mario Party بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت نینتندو از راه‌یابی دو نسخه از بازی Mario Party به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack در اوایل ماه آینده خبر داده است. این شرکت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی Mario Party و بازی Mario Party 2 در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) به فهرست آثار Nintendo 64 سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شوند و کاربران می‌توانند به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mario Party به‌عنوان نخستین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۹۹ برای کنسول نینتندو ۶۴ عرضه شد. ماریو پارتی یک اثر مشارکتی ۴ نفره است که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد به‌شکل تک‌نفره یا چندنفره در ۵۶ مینی‌گیم به رقابت بپردازند. بازی Mario Party 2 نیز در سال ۲۰۰۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و ویژگی‌ها و مراحل جدیدی را به‌همراه آورد. این دو بازی به فهرست آثار N64 نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شوند که درحال‌حاضر شامل بازی Super Mario 64، بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time، بازی Star Fox 64، بازی Banjo-Kazooie و دیگر بازی‌های خاطره‌انگیز است.

کسانی که می‌خواهند به تجربه‌ی این دو بازی Mario Party بپردازند، به اشتراک سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack نیاز خواهند داشت. این سرویس اشتراکی ویژه نه‌تنها اجازه‌ی دسترسی به بخش آنلاین آثار را به کاربران می‌دهد، بلکه امکان تجربه‌ی مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک NES و SNES، بازی‌های N64 و Sega Mega Drive و برخی از بسته‌های الحاقی بازی‌های نینتندو سوییچ را برای آن‌ها فراهم می‌کند.


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده