نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳

تاکید رئیس استودیو Obsidian روی علاقه به ساخت بازی Fallout

رئیس استودیو آبسیدین در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از علاقه‌اش به‌ساخت قسمتی جدید از سری Fallout صحبت کرده است.

در جریان‌ آخرین اخبار بازی، فرگس ارک‌هارت (Feargus Urquhart) که رئیس استودیو بازی‌سازی آبسیدین (Obsidian) به‌شمار می‌رود، در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود با رسانه‌ی Dualshockers پیرامون علاقه و تمایل خود به‌ساخت قسمتی جدید از سری Fallout صحبت کرده است.

در صحبت‌های ارک‌هارت مبنی بر علاقه‌ی او به‌ساخت یک بازی فال‌اوت جدید چنین می‌خوانیم:

«در زمان برنامه‌ریزی برای تعیین پروژه‌های بعدی استودیو، با خودمان فکر می‌کنیم که چه بازی‌هایی را دوست داریم تولید بکنیم. و این برایم شوکه‌کننده خواهد بود اگر نام Fallout در این فهرست نباشد. اگر بخواهیم یک بازی Fallout جدید بسازیم، باید این کار با هماهنگی استودیو بتسدا و کارهایی که آن‌ها مشغول انجام با سری فال‌اوت هستند، جلو ببریم. اما خب به‌طور شخصی، امیدوارم قبل از پایان دوران حرفه‌ای من در صنعت بازی‌سازی بتوانم یک بازی دیگر از سری Fallout را بسازم».

علاوه بر رئیس شرکت آبسیدین که به‌ساخت نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی فال‌اوت علاقه نشان داده است، تاد هاوارد نیز چندی پیش پیرامون این سری و درباره‌ی ساخت قسمت تازه‌ی آن پس از تولید بازی‌هایی مثل استارفیلد و The Elder Scrolls VI صحبت کرد. این درحالی است که استودیو آبسیدین نیز مثل شرکت بتسدا حسابی درگیر ساخت آثار مختلفی همچون بازی Avowed، بازی The Outer Worlds 2 و حتی شاید چند اثر دیگر است؛ موضوعی که نشان می‌دهد هر دو طرف علاقه‌مند به‌ساخت دنباله‌ی مجموعه‌ی فال‌اوت، حداقل تا چند سال آینده حسابی درگیر ساخت بازی‌های مختلف هستند و احتمالا به‌این زودی‌ها نباید منتظر تولید یک دنباله برای مجموعه‌ی فال‌اوت باشیم.

اما نظر شما چیست؟ دوست دارید کدام استودیو دنباله‌ی سری فال‌اوت را تولید کند؟ یک بازی تازه به‌دست تاد هاوارد و تیم بتسدا یا قسمتی جدید از Fallout که زیر نظر استودیو آبسیدین توسعه یافته باشد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع Xboxera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده