نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی نسخه کنسولی Anno 1800 برای پلی استیشن و ایکس باکس

شرکت یوبیسافت نسخه کنسولی بازی Anno 1800 را برای پلتفرم‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس معرفی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت به عنوان ناشر و استودیو Blue Byte در مقام سازنده‌ی بازی استراتژیک و اقتصادمحور Anno 1800 اعلام کردند که این ویدیوگیم قرار است روی کنسول‌های نسل ۹ عرضه شود. این نسخه با نام Anno 1800 Console Edition قرار است در تاریخ نامشخصی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به دست گیمرها برسد.

یوبیسافت برای نسخه‌ی کنسولی Anno 1800 یک دموی فنی در ماه نوامبر خواهد داشت و بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند. در ادامه یوبیسافت اعلام کرد جزئیات بیشتر از نسخه‌ی کنسولی Anno 1800 در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. با اینکه به صورت رسمی اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد Anno 1800 Console Edition به همراه تمامی بسته‌های الحاقی که تاکنون برای این بازی منتشر شده، به صورت باندل در دسترس قرار می‌گیرد.

Anno 1800 بازیکنان را به عنوان رئیس یک جزیره‌ در دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی انتخاب می‌کند. این بازی که ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، با دریافت بسته‌های الحاقی متعدد توانست در طول عمر خود پشتیبانی مناسبی دریافت کند. همچنین استودیوی Blue Byte یوبیسافت موفق شد بازی Anno 1800 را به محبوب‌ترین نسخه‌ی این سری تبدیل کند و در نهایت این بازی پس از مدت کوتاهی پس از انتشار، رکورد پرفروش‌ترین قسمت در سری بازی Anno را شکست.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده