// شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶

امکان تجربه God of War Ragnarok با نرخ ۱۲۰ فریم روی پلی استیشن 5

با اعلام شرکت سونی، بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن 5 دارای چهار تنظیمات گرافیکی خواهد بود.

تنها چند هفته تا انتشار God of War Ragnarok باقی مانده است و در طی این مدت شاهد انتشار اخبار مختلف پیرامون این بازی هستیم. God of War Ragnarok برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی سونی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود تا تجربه‌ای به یاد ماندنی به‌خصوص از نظر بصری به مخاطبان ارائه کند. بااین‌حال، قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن 5 بسیار بیشتر از PS4 است و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان بخواهند تفاوت‌های گاد آو وار جدید را بین این دو کنسول بدانند.

به‌تازگی شرکت سونی اعلام کرده که God of War Ragnarok روی کنسول PS5 از چهار حالت گرافیکی مختلف برخوردار خواهد بود. این تنظیمات امکان تجربه‌ی بازی با نرخ ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم را با رزولوشن‌های مختلف فراهم می‌کند. چهار حالت گرافیکی مختلف بازی را در قسمت پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • رزولوشن 4K با نرخ ثابت ۳۰ فریم
  • نرخ ثابت ۶۰ فریم
  • رزولوشن 4K با نرخ ثابت ۴۰ فریم
  • نرخ ۱۲۰ فریم

باید به این نکته اشاره کنیم که برای اجرای دو حالت گرافیکی آخر نیازمند کابل HDMI 2.1 خواهید بود. هنوز مشخص نیست که دو حالت گرافیکی نرخ ثابت ۶۰ فریم و نرخ ۱۲۰ فریم با چه رزولوشنی اجرا خواهند شد. علاوه‌بر این، اطلاعاتی هم درمورد کیفیت اجرایی بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو دردسترس نیست.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. بررسی‌های بازی هم از تاریخ ۱۲ آبان منتشر می‌شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده