نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

نمایش قلمروها و باس فایت‌ها در تریلر جدید بازی Final Fantasy 16

شرکت اسکوئر انیکس در تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 به نمایش قلمروها، باس فایت‌ها و موارد دیگر پرداخته است.

شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy 16 را منتشر کرده است که دنیای Valisthea و قلمروهای مختلف آن را به نمایش می‌گذارد. در تریلر می‌توانیم ببینیم که چگونه این جهان در حال نابودی است و افراد بسیاری سعی دارند از قدرت کریستال‌ها استفاده کنند. بااین‌حال، تاریکی در تمام این دنیا پراکنده شده و درنهایت باعث روشن شدن آتش جنگ بین Eikonها می‌شود.

مناطق مختلفی در دنیای Valisthea وجود دارند که یکی از آن‌ها قلمرو سنتی The Grand Duchy of Rosaria نام دارد. امپراتوری Sanbreque منطقه‌ی دیگر Valisthea به شمار می‌آید که همواره به‌دنبال تصرف قلمروهای همسایه است. از دیگر قلمروهای بازی Final Fantasy 16 می‌توان به قلمرو صحرانشین Dhalmekian Republic، پادشاهی آهنین که با ایجاد رعب و وحشت حکومت می‌کند و قلمرو Waloed که به ظاهر از سایر جدا شده و منزوی هستند، اشاره کرد.

به نظر می‌رسد جنگ بین این قلمروها برای به‌دست گرفتن کنترل قدرت و نور محوکننده‌ی کریستال‌ها باشد. Clive، قهرمان داستان Final Fantasy 16 است که با کمک دوستان خود باید درباره‌ی Deadlands به جست‌وجو و تحقیق بپردازد. این جست‌وجو در حالی شروع می‌شود که بیداری فینیکس جاشوا نیز مشاهده شده است. در تریلر جدید Final Fantasy 16 نبردهای مختلفی از دومینانت‌ها و ایکون‌ها نشان داده می‌شود که فوق‌العاده حماسی به نظر می‌رسند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تابستان ۲۰۲۳ به‌طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار سری فاینال فانتزی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده