نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۷

حمایت کامل سازندگان بازی Bayonetta 3 از صداپیشه‌ی جدید بایونتا

سازندگان بازی Bayonetta 3 حمایت کامل خود از صداپیشه‌ی جدید کاراکتر بایونتا را اعلام کردند.

استودیو پلاتینیوم گیمز به‌تازگی پیامی در حمایت از جنیفر هیل، صداپیشه‌ی جدید کاراکتر بایونتا در بازی Bayonetta 3 منتشر کرد. این استودیو در این پیام ابتدا از تمامی کسانی که با پلاتینیوم گیمز در ساخت سری Bayonetta مشارکت داشته‌اند و همچنین جامعه‌ی طرفداران که به‌عنوان سرمایه‌ی بنیادی این سری شناخته می‌شوند، تشکر کرده است. در ادامه این سازنده در پیام خود حمایت کاملی از جنیفر هیل به‌عنوان صداپیشه‌ی جدید شخصیت بایونتا در بازی Bayonetta 3 را اعلام کرد و در ادامه از بازیکنان درخواست کرد از هرگونه اظهارنظر که به جنیفر هیل یا هر یک از عوامل سازنده‌ی این سری بی‌احترامی کند، خودداری کنند.

این بیانیه پس از حواشی حذف هلنا تیلور، صداپیشه‌ی اصلی شخصیت بایونتا در بازی Bayonetta 3 و سپردن این نقش به جنیفر هیل منتشر شد. تیلور چندی پیش ویدیوهای مختلفی را در توییتر منتشر و اعلام کرد پلاتینیوم گیمز برای صداپیشگی بایونتا در نسخه‌ی جدید مبلغ ناچیز ۴ هزار دلار را به او پیشنهاد کرده که به منزله‌ی یک بی‌احترامی به استعداد وی بوده است. او سپس از هواداران سری بایونتا خواست تا نسخه‌ی سوم را تحریم کنند.

چشمک زدن بایونتا در Bayonetta 3

بااین‌حال، در گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ ادعا شده است که پلاتینیوم گیمز مبلغ ۳ هزار تا ۴ هزار دلار را به ازای هر جلسه صداپیشگی به تیلور پیشنهاد داده است. برای صداپیشگی Bayonetta 3، در مجموع پنج جلسه‌ی چهار ساعته نیاز بوده که طبق گزارش‌ها مجموع پرداخت حداقل به ۱۵ هزار دلار می‌رسد. ظاهرا تیلور در ازای این پیشنهاد کاری مبلغی بیش از ۱۰۰ هزار دلار را درخواست کرده بود که این موضوع منجر به شکست مذاکرات او با پلاتینیوم گیمز شده است.

در پاسخ به گزارش شرایر، تیلور اعلام کرد که این مطلب یک دروغ مطلق است و سازنده‌ی Bayonetta 3 سعی دارد از این طریق خود و بازی را نجات دهد. تیلور در ادامه گفت: «من دوست دارم تمام این مجموعه خونین را پشت سر بگذارم و صادقانه بگویم که قرار است به زندگی خود در تئاتر ادامه دهم». هیدکی کامیا از پلاتینیوم گیمز نیز در پاسخ به ادعای تیلور، اتهامات وارد شده را غم‌انگیز و تاسف‌بار خواند. این در حالی است که نینتندو به‌عنوان ناشر بازی Bayonetta 3 هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است.

بازی Bayonetta 3 قرار است در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده