// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹

محیط‌های خیره‌کننده بازی God of War Ragnarok در تصاویر رسمی جدید

شرکت سونی در وبسایت رسمی خود چند اسکرین‌شات جدید از بازی God of War Ragnarok را منتشر کرد.

زمان زیادی تا انتشار God of War Ragnarok باقی نمانده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی این بازی هستند. دلایل زیادی برای تبدیل شدن God of War Ragnarok به یک بازی موردانتظار وجود دارد که یکی از آن‌ها، محیط‌های خیره‌کننده‌ی به‌نمایش‌درآمده در تریلرهای این محصول استودیو سانتا مونیکا است. به نظر می‌رسد که تیم سازنده وقت زیادی را برای طراحی محیط‌های بازی صرف کرده است و احتمالا این اثر هم مثل نسخه‌ی قبلی گاد آو وار که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، از کیفیت بصری بالایی برخوردار خواهد بود.

در همین راستا، شرکت سونی چند اسکرین‌شات جدید از God of War Ragnarok را در وبسایت رسمی خودش منتشر کرده است. در این اسکرین‌شات‌ها شاهد حضور کریتوس و آترئوس در شش قلمروی مختلف از اساطیر اسکاندیناوی هستیم. باید به این نکته اشاره کنیم که در بازی گاد آو وار رگناروک، هر ۹ قلمروی مختلف وجود خواهند داشت.

قلمروهای به نمایش درآمده در اسکرین‌شات‌ها، میدگارد، نیفل‌هایم، موسپل‌هایم، الف‌هایم، هل‌هایم و سوارت‌آلفهایم هستند. یکی از نکات جالب توجه تصاویر منتشرشده، عدم حضور شخصیت «میمیر» در هل‌هایم است. بااین‌حال میمیر در سایر اسکرین‌شات‌ها دیده می‌شود. دیگر قلمروهای حاضر در بازی، آزگارد، واناهایم و یوتون‌هایم هستند که البته هنوز موفق به دیدن تصاویری از این سه قلمرو نشده‌ایم.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. چندی پیش، سازندگان خبر از اتمام مراحل ساخت بازی دادند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده