نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۵

پخش تریلرهای داستان و گیم پلی ریمیک Resident Evil 4

شرکت کپکام در رویداد رزیدنت ایول جدید خود دو تریلر از گیم‌پلی و داستان ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرد.

پس از مدت‌ها انتظار شرکت کپکام سرانجام تریلری گسترده از گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4 را پخش کرد؛ اثری که قرار است در سال آینده عرضه شود. طرفداران در این تریلر می‌توانند لئون را ببینند که از میان جنگل‌های مه‌آلود عبور می‌کند و درنهایت وارد یک خانه‌ی مرموز می‌شود که در آن شاهد حمله‌ی یک Ganado هستیم.

در تریلر گیم‌پلی Resident Evil 4 Remake می‌توانیم مبارزه‌ی لئون با اسلحه، چاقو و لگد را ببینیم. علاوه‌بر این موارد، لئون می‌تواند با نشستن به‌طور مخفیانه از برخی محیط‌ها عبور کند و دشمنان را دور بزند. همچنین در این تریلر Hannigan به نمایش گذاشته می‌شود، اما به نظر می‌رسد زمان زیادی از نفوذ گانادوها نگذشته است. این دشمنان می‌توانند به شیوه‌های جدیدی به لئون آسیب بزنند و چالش بیشتری را به مبارزات وارد کنند. در تریلر گیم‌پلی شاهد بخش دهکده‌ی مقدمه‌ی نسخه‌ی اصلی هستیم که لئون در آن با تعداد زیادی از دشمنان به مبارزه می‌پردازد. بازیکن به مانند نسخه‌ی اصلی می‌تواند دشمنان را با لگد زدن از خود دور کند یا از چاقوی خود برای کشتن آن‌ها بهره ببرد.

در پایان تریلر گیم‌پلی ریمیک رزیدنت ایول 4 نیز شاهد حضور دکتر سالوادور و اره برقی مخوفش هستیم که با استفاده از آن محیط را تخریب می‌کند. خوشبختانه لئون می‌تواند حملات این دشمن را با استفاده از چاقوی خود دفع کند. علاوه‌بر دکتر سالوادور، شاهد بازگشت Merchant نیز هستیم تا بازیکنان بتوانند برخی جواهرات کمیابی را که پیدا می‌کنند، با پول مبادله کنند و سپس از پول برای کسب مهمات و سلاح بهره ببرند.

دانلود تریلر گیم‌پلی از آپارات

شرکت کپکام علاوه‌بر پخش تریلر گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4، یک تریلر داستانی جداگانه نیز پخش کرده است که در آن شاهد شخصیت‌های کلاسیک مانند ایدا وانگ، اشلی، لوئیس سرا و شخصیت‌های شروری به مانند سالازار هستیم.

دانلود تریلر داستانی از آپارات

ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلتفرم پی سی و کنسو‌ل‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. کپکام تایید کرده است که نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی، بدون هزینه‌ی اضافی قابل ارتقا به نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن 5 است.

نظر شما درباره‌ی ویدیوهای جدید ریمیک Resident Evil 4 چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده