نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

اعلام زمان انتشار نسخه Early Access بازی Resident Evil Re:Verse

کپکام در جریان رویداد Resident Evil Showcase جزئیات بیشتری از نسخه‌ی Early Access بازی اسپین‌آف مولتی‌پلیر Resident Evil Re:Verse را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام در جران رویداد Resident Evil Showcase جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil Re:Verse را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. نسخه‌ی Early Access این بازی اسپین‌آف مولتی‌پلیر در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۶ اکتبر (۲ تا ۴ آبان) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی نسخه‌ی کامل منتظر بمانند. زیرا این نسخه در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) از راه می‌رسد.

شرکت Capcom یک تریلر تازه از بازی Resident Evil Re:Verse را نیز پخش کرد که نگاهی اجمالی به برخی از بخش‌های آن دارد. همان‌طور که در این تریلر دیده می‌شود، جلوه‌های بصری بازی به سطح قابل توجهی ارتقا یافته است. این بازی چندنفره برای دارندگان بازی Resident Evil Village در همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود. بازی Re:Verse از ویژگی کراس-پلی نیز پشتیبانی می‌کند که امکان رقابت بازیکن‌ها با یکدیگر در پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

بازی Resident Evil Re:Verse باید مدت‌ها پیش در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گرفت، اما عرضه‌ی آن بارها به تعویق افتاد و نهایتا برای انتشار در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) در نظر گرفته شد. این بازی مولتی‌پلیر یک دوره‌ی توسعه‌ی طولانی را پشت سر گذاشته است و در طول مسیر شاهد انتشار چند نسخه‌ی بتا برای آن بودیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده