نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی از بازی The Sims 5 با اسم رمز Project Rene

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از بازی The Sims با اسم رمز Project Rene در دست توسعه قرار دارد.

شرکت الکترونیک آرتز در جریان رویداد Behind The Sims Summit از آغاز کار روی نسخه‌ی جدیدی از بازی The Sims خبر داد که درحال‌حاضر با اسم رمز Project Rene شناخته می‌شود. لیندزی پیرسون، معاون بخش نوآوری مجموعه درکنار رونمایی از سیمز ۵ مدل‌های اولیه شماری از گزینه‌های شخصی‌سازی و آفرینش آن را به نمایش گذاشت. شما می‌توانید ویدیوی کامل رویداد اخیر شرکت EA را در کانال یوتیوب بازی‌های The Sims تماشا کنید.

ظاهرا Project Rene به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد که نه‌تنها رنگ و طرح روی اشیا را تغییر دهند، بلکه تغییراتی نیز در شکل آن‌ها به‌وجود آورند. از دیگر ویژگی‌های در دست توسعه این بازی می‌توان به شخصی‌سازی خانه‌های سیمز به‌وسیله‌ی یک دستگاه دیگر اشاره کرد. در نسخه‌ی آزمایشی بازی در رویداد Behind The Sims Summit یکی از گیمرها مبلمان خانه‌ی خود را با استفاده از موبایل تعییر داد و این تغییرات به‌سرعت در کامپیوتر اعمال شد.

تمام ویژگی‌های بازی The Sims 5 که در طول پخش زنده‌ی اخیر به نمایش گذاشته شد، به مراحل اولیه‌ی توسعه مربوط می‌شوند و بی‌تردید می‌توان انتظار ایجاد تغییراتی گسترده در این نسخه را در آینده داشت. لیندزی پیرسون اظهار داشت که با پیش‌روی مراحل توسعه، جزئیات بیشتری از Project Rene در اختیار طرفدارها قرار خواهد گرفت. تیم سازنده نیز در نظر دارد تا اجازه‌ی دسترسی به برخی از نسخه‌های بازی را به گروه کوچکی از بازیکن‌ها بدهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده