// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۲

پخش تریلر روز عرضه بازی A Plague Tale: Requiem

استودیو آسوبو هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی بازی A Plague Tale: Requiem تریلر روز عرضه‌ی آن را پخش کرده است.

بازی مورد انتظار A Plague Tale: Requiem سرانجام امروز برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس بلکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ (ازطریق کلاود) عرضه شد. این اثر دنباله‌ی مستقیم بازی A Plague Tale: Innocence است و هواداران می‌توانند پس از سه سال ادامه‌ی ماجراهای آمیسیا و هیوگو را دنبال می‌کند.

فوکوس اینترتینمنت، ناشر بازی هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی A Plague Tale: Requiem تریلر روز عرضه‌ی آن را پخش کرده است. توجه کنید که این تریلر و ادامه‌ی متن بخش مهمی از داستان نسخه‌ی اول مجموعه بازی A Plague Tale را افشا می‌کند؛ پس اگر هنوز Innocence را تجربه نکرده‌اید به سراغ ادامه‌ی متن نروید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌گونه که در بازی A Plague Tale: Innocence فهمیدیم، هیوگو از بیماری بسیار نادری رنج می‌برد که قدرت‌های عجیبی را به او اعتا کرده است. داستان Requiem در حالی چند ماه پس از پایان قسمت اول آغاز می‌شود که آمیسیا و هیوگو برای یافتن علاج این بیماری سفری را به سمت جنوب و در جست‌وجوی جزیره‌ای مرموز در پیش گرفته‌اند که در رویاهای هیوگو ظاهر شده است.

زمان زیادی از طاعون نگذشته است و گروه‌های بزرگی از موش‌ها همه جا به چشم می‌خورند. علاوه‌بر این بازیکنان باید در طول سفر ماجراجویانه‌ی خود با مزدورها و دیگر انواع دشمنان نیز دست‌وپنجه نرم کنند.

خوشبختانه سازندگان در قسمت دوم این سری بازی علاوه‌بر تمرکز روی داستان سعی کرده‌اند تا گیم‌پلی Requiem را بیش‌ازپیش غنی کنند. آمیسیا به‌لطف کمان جدید خود که قابلیت استفاده از تیرهای مختلفی را دارد و بهره‌گیری از عنصرهای کیمیاگری و مخفی‌کاری بسیار سرسخت‌تر شده است. هیوگو نیز با قدرت‌های خاصی که با وجود Macula در خون خود به‌دست آورده قادر است دشمنان را از پشت دیوار مشاهده و با کنترل حجم عظیمی از موش‌ها نابود کند؛ البته اگر در استفاده از قدرت‌های هیوگو بی‌احتیاط باشید، ممکن است او از کنترل خارج شود.

تکمیل بازی A Plague Tale: Requiem بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت زمان می‌برد. مشترکین سرویس اشتراکی گیم‌پس هم‌اکنون می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه این بازی را تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده