// دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

ابراز علاقه استودیو Obsidian به ساخت بازی Fallout جدید

فیرگس ارکارت، مدیرعامل استودیو آبسیدین می‌گوید که بدون شک این تیم بازی‌سازی از ساخت یک اثر دیگر در جهان سری بازی Fallout استقبال می‌کند.

از آن‌جایی که شرکت مایکروسافت صاحب بتسدا و آبسیدین است، طرفدارهای دوآتشه‌ی Fallout: New Vegas بارها درباره‌ی احتمال تولید یک بازی فال‌اوت تازه توسط استودیو Obsidian صحبت کرده‌اند. حتی مدتی قبل جف گراب گزارش داد که صحبت‌های اولیه در این رابطه نیز در پشت صحنه مطرح شده‌اند. حالا مدیرعامل آبسیدین می‌گوید که علاقه داشتن جدی استودیو به ساخت بازی Fallout جدید، اصلا جای سؤال ندارد.

براساس جدیدترین اخبار بازی و مطابق مصاحبه‌ای که به مناسبت ۲۵سالگی فال‌اوت با فیرگس ارکارت انجام شد، او به‌عنوان مدیرعامل استودیو Obsidian گفت: «اگر ما فرصت ساخت یک بازی فال‌اوت دیگر را به‌دست بیاوریم، آن را می‌سازیم».

لوگو استودیو Obsidian Entertainment

ارکارت ادامه داد: «اصلا جای سؤال ندارد که آیا ما این کار را انجام می‌دهیم یا نه. پرسش فقط این است که آیا فرصت از راه می‌رسد؟ من [قبلا] برای اینکه می‌خواستم روی فال‌اوت کار کنم، حدود یک سال اضافه را در Interplay گذراندم. عاشق فال‌اوت هستم».

شرکت Interplay Entertainment که قبلا با نام Interplay Productions شناخته می‌شد، خالق سری بازی Fallout است. بتسدا در سال ۲۰۰۷ میلادی، فال‌اوت را خریداری کرد و ارکارت قبل از تأسیس آبسیدین به خاطر فعالیت‌های قابل‌توجه در تیم Interplay شناخته می‌شد.

براساس صحبت‌های تاد هاوارد می‌دانیم که بتسدا فعلا متمرکز روی بازی استارفیلد است و سپس توجه اصلی تیم به سمت الدر اسکرولز ۶ می‌رود. آیا قبل از اینکه سال‌ها بگذرند و بالاخره Fallout جدید استودیو بتسدا سافتورکز را ببینیم، یک بازی ویدیویی دیگر در جهان فال‌اوت از سوی آبسیدین اینترتینمنت به‌دست گیمرها می‌رسد؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده