// جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲

نمایش مبارزات و سیستم ارتقا در تریلر جدید بازی Sonic Frontiers

تقریباً یک ماه تا عرضه‌ی بازی Sonic Frontiers فاصله داریم و سگا در جدیدترین تریلر خود مبارزات، درخت مهارت‌ها و سیستم آپگرید این اثر را به نمایش گذاشته است.

بازی Sonic Frontiers در ابتدا نمایش‌های چندان جالبی نداشت و بسیاری از طرفداران خیلی زود از جدیدترین نسخه‌ی سری بازی محبوب سونیک دلسرد شده بودند؛ اما هرچه به زمان عرضه‌ی این بازی اکشن پلتفرمر نزدیک‌تر می‌شویم، تریلرها نوید یک تجربه‌ی جذاب و دوست‌داشتنی دیگر را با خارپشت آبی فوق‌سریع سگا می‌دهند. در جدیدترین تریلر بازی Sonic Frontiers شاهد مبارزات، درخت مهارت‌ها و سیستم آپگرید هستیم:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو Sonic Team برای بازی سونیک فرانتیرز سیستم مبارزات کاملاً جدیدی به همراه درخت مهارت‌ها طراحی کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای نبردهای خود استراتژی مناسبی بچینند. گیمرها در این بازی قادر هستند حرکاتی مانند جاخالی دادن، دفع حملات، ضد حملات، کمبوها و قابلیت جدید Cyloop را ترکیب کنند تا دشمنان عادی و تایتان‌ها را شکست دهند.

Frontiers اولین نسخه از مجموعه بازی سونیک است که از درخت مهارت‌ها بهره می‌برد. بازیکنان با جمع‌آوری تکه‌های آیتم‌های مهارت از دشمنان و وسایل شکستنی پراکنده در جزیره به امتیاز مهارت دست می‌یابند و می‌توانند مهارت‌های قدرتمند جدیدی را فعال کنند.

حملات استاندارد سونیک از جمله Homing Attack ،Drop Dash و Stomp از ابتدای بازی در دسترس بازیکنان قرار دارند. گرچه این حرکات برای شکستن دادن دشمنان معمولی بازی کاربردی هستند، برای از پا درآوردن دشمنان قوی‌تر باید مشغول باز کردن مهارت‌های جدید و بالا بردن سطح سونیک شوید. به این منظور باید تا جایی که می‌توانید دانه‌های قرمز قدرت و دانه‌های آبی دفاع بیشتری را جمع‌آوری کنید تا مشخصه‌های مختلف سونیک را ارتقا دهید.

با پیشروی در بازی دشمنان نیز همانند شما به سطوح بالاتری دست می‌یابند و بهترین روش برای مقابله با دشمنان سرسخت بالا بردن کمبو در طول نبرد و ترکیب حملات مختلف، به‌خصوص با مهارت جدید Phantom Rush است.

تصویر هنری تازه بازی Sonic Frontiers

نوار کمبو با حمله‌ی مداوم به دشمنان پر می‌شود و زمانی‌که به حداکثر میزان خود برسد قابلیت Phantom Rush فعال می‌شود. این قابلیت تا زمانی‌که نوار کمبوی شما خالی شود قدرت حملات شما را افزایش می‌دهد. اگر به فکر وارد کردن صدمات بیشتری هستید، حرکت Sonic Boom کار شما را راه می‌اندازد؛ حمله‌ای دوربرد با ضربات پرسرعت که در فواصل نزدیک امواج الکتریکی تولید می‌کند.

حرکت دیگری به نام Wild Rush نیز وجود دارد که با استفاده از آن سونیک در طی حرکتی زیگزاگی با شدت بالایی به دشمنان برخورد می‌کند. همچنین همانند بسیاری از بازی‌های اکشن مبارزه‌ای علامت‌هایی بصری به‌منظور مطلع شدن از حملات دشمنان در نظر گرفته شده است که بازیکنان با کمک آن‌ها و در صورت جاخالی دادن به‌موقع می‌توانند دست به ضدحمله بزنند.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده