نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۹

رونمایی از باندل پلی استیشن 5 بازی God of War Ragnarok

شعبه‌ تفریحات و سرگرمی‌های تعاملی سونی با پخش یک تیزر کوتاه از باندل رسمی پلی استیشن 5 ویژه بازی God of War Ragnarok رونمایی کرد.

در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت سونی با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه از عرضه‌ی باندل پلی استیشن 5 بازی God of War: Ragnarok خبر داد. این باندل در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ ابان) همراه‌با انتشار جهانی بازی، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در این پکیج جذاب، یک پلی استیشن 5 دیسک‌خور همراه‌با کپی دیجیتالی بازی گاد آور وار رگناروک (که به‌شکل یک کد باید آن را در فروشگاه پلی استیشن وارد و بازی را دریافت/دانلود کرد) عرضه می‌شود.

نکته‌ی دیگر که پیرامون این باندل وجود دارد، این است که کنترلر پلی استیشن 5 موجود در آن، همان کنترلر ویژه‌ی بازی God of War: Ragnarok که چندی پیش معرفی شد، نخواهد بود. با وجود اینکه هنوز قیمت نهایی این PS5 ویژه مشخص نشده است، به‌نظر می‌رسد که علاقه‌مندان باید مبلغی در حدود ۵۵۰ دلار را برای خرید باندل مورد بحث کنار بگذارند. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این باندل را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌دنبال عرضه‌ی باندل پلی استیشن 5 ویژه‌ی بازی Horizon Forbidden West و Call of Duty Modern Warfare II که به‌زودی عرضه می‌شود، God of War: Ragnarok سومین اثری است که همراه‌با یک باندل پلی استیشن 5 مخصوص در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اثری که حالا مراحل ساختش به‌پایان رسیده و جهت عرضه در تاریخ ۱۸ آبان به‌شکل انحصاری برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 خودش را آماده می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده