// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵

رکوردشکنی فیفا 23 از حیث تعداد بازیکنان در هفته اول عرضه

بااعلام رسمی شرکت EA، بازی فیفا ۲۳ توانسته است درهفته اول عرضه بیش‌ از ۱۰.۳ میلیون بازیکن داشته باشد که رکوردی جدید دراین مجموعه است.

فروش بازی‌های مجموعه FIFA همیشه تضمین‌شده است و این مجموعه شبیه‌ساز فوتبال هر ساله برای شرکت الکترونیک آرتز درآمدزایی بالایی دارد؛ اما نسخه امسال فیفا حتی نسبت‌به نسخه‌های قبلی بهتر عمل کرده است. بااعلام رسمی EA، فیفا ۲۳ در هفته اول عرضه‌اش رکوردشکنی کرده است و بیش‌از ۱۰.۳ میلیون بازیکن در پلتفرم‌های مختلف تنها درهفته اول عرضه به تجربه بازی FIFA 23 پرداخته‌اند.

نیک ولودیکا، نایب‌رئیس ارشد و مدیرکل EA Sports FC دراین‌باره گفت: «جواب طرفداران ما چیزی کمتر از خارق‌العاده نبوده است و ما از اینکه جامعه ما با بازیکنان و تیم محبوب خود در FIFA 23 با عددی رکوردشکن بازی می‌کنند، هیجان‌زده‌ایم. با جام‌جهانی مردان و زنان و آپدیت‌های هیجان‌انگیز به‌محتویات فوتبال باشگاهی بانوان که قرار است برای بازی عرضه شود، ما تازه درحال‌شروع فراهم آوردن معتبرترین و غوطه‌ورترین تجربه بازی فیفا تا به امروز هستیم».

بازی فیفا ۲۳ قرار است قبل از شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه نوامبر (۱۰ آبان تا ۱۰ آذر) محتویات مرتبط‌با آن را دریافت کند. این بازی همچنین درصدر چارت هفتگی انگلیس قرار گرفت و میزان فروش فیزیکی فیفا ۲۲ درزمان عرضه را پشت‌سر گذاشت. این بازی آخرین نسخه از مجموعه با نام فیفا است و قرارداد بلندمدت EA با شرکت فیفا به‌پایان رسیده است. از سال بعد این مجموعه باعنوان EA Sports FC عرضه خواهد شد.

FIFA 23 روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده است. این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ با نام FIFA 23 Legacy Edition منتشر خواهد شد، اما نسخه سوییچ تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه‌های دیگر دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده