نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳

پخش تریلر جدید بازی The Valiant با محوریت نمایش گیم پلی بخش Last Man Standing

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی The Valiant توسط سازندگان این اثر با محوریت نمایش بخش Last Man Standing بازی منتشر شده است.

همان‌طور شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، اردیبهشت ماه امسال، بازی The Valiant به‌صورت رسمی توسط THQ Nordic معرفی شد. این اثر تیمی استراتژیک که روایت آن در اروپا قرن سیزدهم میلادی صورت می‌گیرد، توسط استودیو بازی‌سازی KITE Games در حال توسعه بوده و THQ Nordic به‌عنوان ناشر آن معرفی شده است. زمان عرضه رسمی بازی در حال نزدیک شدن است.

توسعه‌دهندگان بازی پیش از عرضه رسمی آن، انتشار اطلاعات و ویدیو‌های جدید از این بازی را ادامه می‌دهند. در جریان جدیدترین اخبار بازی، طبق صحبت گفته‌شده در جمله قبل، به‌تازگی ویدیویی از این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است که تمرکز خود را روی بخشی با نام Last Man Standing که به‌عنوان یک حالت چالشی کوآپ در این بازی شناخته می‌شود، گذاشته است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

سازندگان بازی به توضیح مختصری از حالت نام‌برده شده در تریلر قبلی این اثر که در ماه اوت در دسترس کاربران قرار گرقته، پرداخته بودند. نمایش جدید کمی با ویدیو قبلی متفاوت است. در این ویدیو ما شاهد نمایش مسابقات زنده‌ای که تجربه آن توسط سازندگان بازی The Valiant صورت می‌گیرد، هستیم. در این حالت بازیکنان درکنار یکدیگر قرار گرفته و به مقابله با دشمان خود می‌روند. هم‌چنان شاهد نمایش ویژگی‌های و مکانیزم‌هایی مانند respawns و item drops هستیم. بازی The Valiant در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

از طرفی دیگر، بازی The Valiant برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان نیز در دست توسعه قرار دارد. بااین‌حال تا به این لحظه تاریخ انتشار دقیق آن از جانب سازندگان اعلام نشده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده