نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

پخش ویدیو کوتاه بازی نقش‌آفرینی الهام‌گرفته از Fallout

استودیو New Blood Interactive تریلر کوتاهی از بازی نقش‌آفرینی بدون نام خود به اشتراک گذاشت که با الهام از مجموعه بازی‌های فال‌اوت ساخته می‌شود.

دیو اوشری، رئیس استودیو مستقل New Blood Interactive به‌مناسبت ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی‌های Fallout ویدیو کوتاهی از بازی در دست توسعه‌ی خود پخش کرد که با الهام از بازی‌های کلاسیک فال‌اوت ساخته شده است. با اینکه این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای بخش‌های زیادی از بازی را به نمایش نمی‌گذارد، اما نشان می‌دهد که این اثر نقش‌آفرینی بی‌نام دارای یک رابط کاربری مشابه بازی‌های Fallout و Fallout 2 و سبک هنری شبیه سری فال‌اوت است.

ویدیو تازه یک تغییر بزرگ نسبت‌به مجموعه بازی‌های Fallout را نیز نشان می‌دهد. با اینکه بازی نقش‌آفرینی استودیو نیو بلاد اثری در سبک نوبتی است، اما نبردهای آن مثل آثار Dungeon Crawler کلاسیک از زاویه‌ی اول-شخص دنبال می‌شود. دیو اوشری اعلام کرد که وظیفه‌ی طراحی بازی برعهده‌ی الکساندر برزین و وظیفه‌ی تولید موسیقی آن برعهده‌ی مارک مورگان است. همچنین طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر تجربه‌ی این بازی باشند.

استودیو New Blood Interactive بیشتر برای انتشار بازی‌های مستقلی شناخته می‌شود که یادآور آثار کلاسیک کامپیوتر هستند. این استودیو مستقل با انتشار بازی‌هایی نظیر Gloomwood و Ultrakill به موفقیت‌های زیادی دست یافت. شما می‌توانید تریلر بازی نقش‌آفرینی بی‌نام استودیو نیو بلاد را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده