نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲

فاش شدن ویدیویی ۹ دقیقه‌ای از Squadron 42، بخش تک نفره بازی Star Citizen

یک ویدیو ۹ دقیقه‌ای از بخش‌های مختلف بازی Squadron 42، بخش تک نفره بازی Star Citizen فاش شده که جزئیات بیشتری از این بازی را در اختیار ما می‌گذارد.

اینکه بازی Squadron 42 یا همان بخش تک نفره و مستقل Star Citizen که در همان جهان اتفاق می‌افتد چه زمانی منتشر شده یا اینکه اصلاً به‌دست طرفداران خواهد رسید یا نه، سؤالی است که مدت‌ها است بدون جواب باقی مانده است. اما به نظر می‌رسد که استودیوی Cloud Imperium Games هر دو پروژه را پشت پرده توسعه می‌دهد. بازی Star Citizen همچنان درحال شکستن رکورد سرمایه‌گذاری عمومی بوده و در ماه‌های اخیر بازیکنان بیشتری به سمت خود جذب کرده است. اما این خبر بیشتر برای افرادی است که به تجربه تک نفره این بازی اهمیت می‌دهند.

ویدیویی که ظاهراً به مراحل بررسی داخلی این بازی در استودیوی تعلق دارد، توسط کاربردی در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده و بیش از ۹ دقیقه از تصاویر in-engine بازی Squadron 42 را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که این یک دمو نبوده و بیشتر شبیه به مونتاژ چند لوکیشن درون بازی (روی زمین و در فضا) و کاراکترهای آن است که پیش از نمایش بخشی از گیم‌پلی بازی نشان داده می‌شود.

دانلود از آپارات

درباره اینکه چه زمانی بیشتر از بازی Squadron 42 خواهیم شنید چیز دیگری گفته نشده است. Cloud Imperium Games پیش از این اعلام کرده که این بازی هنوز یکی دو سال تا زمان تکمیل فرایند ساخت فاصله داشته و تا زمانی‌که به نسخه نهایی نزدیک نشدند، تصاویری از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته نخواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده