نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

عرضه بازی اسکایریم در اپیک گیمز استور

شرکت بتسدا بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز نیز قرار داد.

راه‌یابی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim شرکت Bethesda به همه‌ی پلتفرم‌ها در اشکال گوناگون به دستمایه‌ی خنده‌ی بسیاری از طرفدارها بدل شده است، اما ظاهرا سازنده‌ها نمی‌خواهند به این زودی‌ها دست از سر این محصول بردارند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی سالگرد این بازی نقش‌آفرینی محبوب بتسدا اخیرا در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شده است. با اینکه بازی The Skyrim Anniversary Edition با برچسب قیمتی ۵۰ دلاری به‌فروش می‌رسد، اما ارتقا به این نسخه برای دارندگان بازی اصلی تنها ۲۰ دلار هزینه خواهد داشت.

بازی The Skyrim Anniversary Edition شامل بازی اصلی، هر سه بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn و شماری از محتویات خلق‌شده توسط طرفدارها است. برخی از عناصر تازه نظیر ماهی‌گیری نیز در این نسخه وجود دارد. عرضه نسخه‌ی سالگرد بازی اسکایریم در اپیک گیمز استور با فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار آن برای نینتندو سوییچ اتفاق افتاد که به‌دلیل برخی مشکلات با استقبال خوبی مواجه نشد. قیمت این نسخه از اسکایریم در فروشگاه آنلاین شرکت نینتندو ۷۰ دلار است؛ درحالی‌که بیشتر از ۱۰ سال از عرضه‌ی بازی Skyrim می‌گذرد.

تاد هاوارد، کارگردان The Elder Scrolls V: Skyrim در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت که شرکت بتسدا به‌خاطر سودآوری بالای این بازی به انتشار آن برای پلتفرم‌های دیگر ادامه می‌دهد. بنابراین تمایل سازندگان به انجام این کار چندان تعجب‌آور نیست. تاد هاوارد در این‌باره گفته بود: «با اینکه سال‌ها از انتشار بازی Skyrim می‌گذرد، اما همچنان میلیون‌ها نفر ماهانه به انجام بازی می‌پردازند. اگر می‌خواهید که ما عرضه بازی را متوقف کنیم، از خرید آن صرف‌نظر کنید».

شرکت بتسدا در آینده بازی Starfield را روانه‌ی بازار می‌کند که در ابتدا برای عرضه در ماه نوامبر ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. پس از آن نیز طرفدارها باید منتظر انتشار بازی The Elder Scrolls VI و بازی Fallout بعدی باشند که درحال‌حاضر حتی سخنی از سال عرضه‌ی آن‌ها به میان نیامده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده