نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

اعلام تاریخ انتشار ریمسترهای Persona 3 Portable و Persona 4 Golden

شرکت Atlus اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اطلس در جریان کنسرت Persona Super Live 2022 از زمان انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و  Persona 4 Golden پرده برداشته است. بازی Persona 5 Royal Remastered شامل بیش از ۴۰ بسته‌ی الحاقی می‌شود که پیش از این در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته بودند. بیشتر این بسته‌های الحاقی محتوی پوشش‌هایی برای کاراکترها از دیگر بازی‌های مجموعه پرسونا است.

ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و  Persona 4 Golden در تاریخ ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. این دو بازی در همان روز عرضه به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

Atlus درکنار اعلام تاریخ انتشار این دو بازی یک تصویر هنری تازه با الهام از تصویر هنری پرسونا ۳ منتشر کرد که پروتاگونیست‌های بازی Persona 3، بازی Persona 4 و بازی Persona 5 را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تصویر هنری تازه را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

تصویر هنری ریمستر بازی‌های پرسونا


منبع PersonaCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده