نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱

اشاره به رونمایی از بازی کرش بندیکوت جدید در گیم اواردز ۲۰۲۲

طرفدارها احتمالا باید در مراسم The Game Awards پیش‌رو منتظر معرفی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot باشند.

مراسم The Game Awards همیشه هیجان زیادی به‌همراه دارد و معمولا شامل چندین غافل‌گیری است. براساس اعلام یک یوتیوبر با نام Canadian Guy Eh ظاهرا طرفدارها باید منتظر رونمایی از بازی کرش بندیکوت جدیدی در مراسم گیم اواردز آتی باشند. این یوتیوبر اخیرا جعبه‌ی ویژه Aku Aku’s Steam-In Pizza Shack را از طرف اکتیویژن دریافت کرد که نشان از راه‌یابی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به استیم در ماه جاری دارد.

البته این تمام ماجرا نیست. در بخش پایین این جعبه‌ی پیتزا یک پیام با مضمون «بیشتر میل دارید؟ با قیمت ۱۲.۰۸ دلار پیتزای Wumpa تازه ما را امتحان کنید!» دیده می‌شود. این عدد به زمان برگزاری مراسم گیم اواردز در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) اشاره دارد. عبارت Wumpa Pizza نیز احتمالا به بازی براولر ۴ نفره Wumpa League با حضور کرش اشاره می‌کند که از مدت‌ها پیش شایعاتی از آن به گوش می‌رسد، اما تاکنون از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات

جزئیات زیادی از این بازی مولتی‌پلیر در دست نیست و تنها می‌دانیم که استودیو Toys for Bob مشغول توسعه‌ی آن است. طرفدارها باید در ماه‌های آتی منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشند. بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر بتل.نت) قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده