// جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶

ساخت بازی God of War Ragnarok به اتمام رسید

استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت بازی God of War Ragnarok را به پایان رسانده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی حالا به‌صورت رسمی می‌دانیم که بازی God of War Ragnarok گلد شد؛ به این معنی که شرکت Sony اکنون نسخه‌ی آماده‌ی انتشار دنباله بازی God of War را در دست دارد تا با قرار دادن آن روی دیسک مشغول آماده‌سازی نسخه‌های فیزیکی محصول شود.

در متن پیام رسمی استودیو سانتا مونیکا می‌خوانیم: «ما هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم بازی God of War Ragnarok گلد شده است! از طرف استودیو Santa Monica و تمام همکارهای‌مان [می‌گوییم که] از شما طرفدارها برای پشتیبانی طی دوران ساخت اثر متشکریم. ما تقریبا به [زمان] انتشار بازی رسیده‌ایم و نمی‌توانیم برای تجربه‌ی آن توسط شما در تاریخ ۹ نوامبر صبر کنیم».

گلد شدن بازی گاد آو وار رگناروک | پایان ساخت بازی God of War Ragnarok استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی

تصویر رسمی منتشرشده با این پیام نشان می‌دهد که تیم Creative Arts، استودیو Valkyrie Entertainment و استودیو Bluepoint Games که همگی متعلق به PS Studios سونی هستند، در تولید بازی God of War Ragnarok با استودیو سانتا مونیکا همکاری داشتند. به فهرست تیم‌های پشتیبانی‌کننده از سانتا مونیکا در این پروژه باید استودیو Red Hot، استودیو Original Force، استودیو SuperGenius، استودیو SuperAlloy و استودیو Jetpack Interactive را نیز اضافه کرد.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده