نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷

Call of Duty: Advanced Warfare 2 احتمالاً بازی در حال ساخت اسلج‌همر نیست

درحالی که گزارش‌های اخیر از ساخت بازی Call of Duty: Advanced Warfare 2 توسط استودیوی Sledgehammer حکایت داشتند، حالا ادعایی برخلاف آن مطرح شده است.

با گزارش‌هایی که در ماه‌های گذشته در خصوص ساخت بازی سال آینده مجموعه Call of Duty توسط استودیوی اسلج همر و قسمت بعدی آن توسط استودیوی تری‌آرک منتشر شده بود، سؤالات و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این دو بازی مطرح می‌شود. اخیراً شایعاتی درمورد بازی استودیوی اسلج همر به گوش می‌رسید که ایده‌ی دقیق‌تری از برنامه‌های پیش روی اکتیویژن را برای این مجموعه در اختیار ما قرار می‌داد؛ اما به‌دنبال آن گزارش دیگری به‌دست ما رسیده که این خبر را تکذیب می‌کند.

روز گذشته گزارشی از RalphsValve، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد بازی جدید استودیوی اسلج همر گیمز، دنباله مستقیم نسخه ۲۰۱۴ بازی Call of Duty: Advanced Warfare خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رفت که این تیم از دوره‌ی کنونی بازی‌های خود فاصله گرفته و به جهان نزدیک به علمی تخیلی بازی‌های سری Advanced Warfare برگردد.

لوگوی جدید استودیوی Sledgehammer Games، توسعه دهنده بازی Call of Duty

CharlieIntel در توییتر اعلام کرده که فعلاً پروژه‌ای تحت عنوان Advanced Warfare 2 در استودیوی اسلج همر وجود ندارد. او در ادامه از ماهیت بازی جدید این تیم اظهار بی‌اطلاعی که گفته که هنوز معلوم نیست این بازی چه چیزی خواهد بود.

استودیوی Sledgehammer Games پیش از این اعلام کرده که علاقه دارد تا حداقل دو دنباله را برای بازی Call of Duty: Vanguard تولید و عرضه کند. عملکرد این شوتر جنگ جهانی دوم از نظر مخاطبان و منتقدان پایین‌تر از سطح انتظارات اکتیویژن قرار داشته و هنوز مشخص نیست که اکتیویژن به توسعه بازی‌های محبوب کالاف دیوتی در این دوره زمانی و این ویژگی‌ها ادامه خواهد داد یا خیر.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) عرضه خواهد شد. توسعه‌دهندگان این بازی تأیید کردند که نقشه‌های کلاسیک این بازی‌ها ازطریق بسته‌های DLC پولی برای این بازی عرضه خواهد شد. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده