// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار تریلر رونمایی بازی Need for Speed Unbound

الکترونیک آرتز سرانجام با انتشار تریلری با حضور ASAP Rocky از بازی Need for Speed Unbound رونمایی کرد.

پس از انتظارات طولانی‌مدت هواداران، EA دقایقی پیش اولین تریلر رسمی بازی Need for Speed Unbound را منتشر کرد. این بازی ریسینگ در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر ۹۰ ثانیه‌ای را با حضور ASAP Rocky، رپر مشهور تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کاربرانی که اقدام به پیش‌خرید NFS Unbound کنند سه روز زودتر از عرضه‌ی جهانی به بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین آیتم‌هایی اختصاصی برای این گیمرها در نظر گرفته شده است. در توضیحات این تریلر بیان شده:

«دربرابر زمان مسابقه دهید، از پلیس‌ها هوشمندانه‌تر عمل کنید و با موفقیت در مسابقات مقدماتی به مسابقه‌ی بزرگ The Grand، چالش نهایی رانندگی در لیک‌شور دست پیدا کنید. گاراژ خود را با ماشین‌های تیون شده و سواری‌های دلخواه خود پر کنید. نور چراغ‌ها و استایل مختص خودتان را به خیابان‌های شهر نشان دهید و موسیقی جهانی پرجوش‌وخروش خود را به گوش تمامی نقاط جهان برسانید.»

تریلر رونمایی بازی NFS Unbound کمی زودتر از زمان مقرر شده توسط EA (ساعت ۱۸:۳۰) منتشر شده است. در توضیحات تریلر منتشر شده در صفحه‌ی یوتیوبی رسمی Need For Speed لینکی به صفحه‌ی پیش‌خرید بازی Unbound در وب‌سایت EA قرار داده شده است.

در ماه فوریه ۲۰۲۰ بود که EA اعلام کرد وظیفه‌ی ساخت نید فور اسپید جدید را باری دیگر به استودیو کرایتریون گیمز محول کرده است. چهار اثر پیشین این مجموعه بازی Need For Speed برعهده‌ی استودیو گوست گیمز بوده است.

استودیو بریتانیایی کرایتریون بیش از همه برای تولید سری بازی ریسینگ Burnout شناخته می‌شود. این استودیو پیش‌ازاین دو نسخه‌ی Hot Persuit محصول ۲۰۱۰ و Most Wanted محصول ۲۰۱۲ از مجموعه نید فور اسپید را ساخته بود. همچنین در ساخت نسخه‌ی Rivals که سال ۲۰۱۳ به بازار آمد نیز نقش داشت.

نزدیک به ۶ ماه پیش بود که باخبر شدیم اعضای استودیو Codemasters Cheshire نیز به استودیو کرایتریون پیوسته‌اند تا در ساختن آینده‌ی مجموعه بازی Need For Speed مشارکت داشته باشند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده