نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲

نمایش ماب‌ها و پیگلین‌های تازه در تریلر بازی Minecraft Legends

استودیو بلک‌برد اینتراکتیو با پخش یک تریلر به نمایش گولم‌های تازه Minecraft Legends پرداخت؛ از Plank Golem که به‌عنوان برجک عمل می‌کند تا Mossy Golem که باعث التیام متحدان نزدیک می‌شود.

بازی Minecraft مثل همیشه از محبوبیت زیادی برخوردار است، اما استودیو Mojang می‌خواهد با بازی Minecraft Legends مسیر کاملا متفاوتی را در این مجموعه در پیش بگیرد. این بازی یک اثر استراتژی اکشن است که توسط استودیو Blackbird Interactive، سازنده‌ی بازی Homeworld: Deserts of Kharak ساخته می‌شود. در این بازی بازیکن و ماب‌های جهان ماینکرفت با هم متحد می‌شوند تا به مقابله با پیگلین‌های مهاجم بپردازند.

بازی Minecraft Legends دارای ماب‌های پیشین نظیر زامبی‌ها (Zombie)، اسکلت‌ها (Skeleton) و خزنده‌ها (Creeper) است که در گروه دشمنان قرار نمی‌گیرند. بازیکن‌ها می‌توانند با این ماب‌ها دوست شوند و از آن‌ها در نبردها استفاده کنند. بااین‌وجود یگان‌های جدیدی نیز برای جذب وجود دارد. استودیو بلک‌برد اینتراکتیو با پخش یک تریلر تازه به نمایش گولم‌های متفاوت بازی ماینکرفت لجندز پرداخت که درعین جذابیت از قدرت زیادی برخوردار هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

برای مثال Plank Golem یک نیروی دوربُرد است که به‌عنوان یک برجک عمل می‌کند. Cobblestone Golem یک نیروی نزدیک‌زن کند به‌حساب می‌آید؛ درحالی‌که Grindstone Golem نیروهای دشمن را به عقب می‌راند و فضای مناسبی را برای گیمرها ایجاد می‌کند. درنهایت باید به Mossy Golem اشاره کنیم که یک نیروی پشتیبان است و می‌تواند باعث التیام متحدان و قهرمان‌های نزدیک شود. اگر نمی‌خواهید نیروهای تازه را به‌کار بگیرید، مجبور به انجام این کار نخواهید بود و مثلا می‌توان از Skeleton Archerها به‌عنوان نیروهای دوربُرد استفاده کرد.

پیگلین‌ها نیز انواع مختلفی از دشمنان را در اختیار خواهند داشت. آن‌ها Grunterها و Runtها را پیش از سایرین راهی میدان نبرد می‌کنند که سلاح‌هایی بزرگ‌تر از خودشان به‌همراه دارند. بااین‌وجود نیروهای بزرگ‌تری مانند Flail Pig ،Portal Guard و Bruiser نیز وجود دارند. به‌طور کلی توسعه‌دهندگان قصد معرفی مواردی را در بازی Minecraft Legends دارند که درعین منحصربه‌فرد بودن به ریشه‌های مجموعه‌ی ماینکرفت وفادار بمانند.

بازی Minecraft Legends برای انتشار در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. بنابر اعلام موجانگ، بازی ماینکرفت لجندز علاوه‌بر کمپین تک نفره، شامل حالت مشارکتی چندنفره نیز خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده