نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

شایعه: اتمام God of War Ragnarok به ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت

طبق گزارش جدید، بازیکنان برای اتمام تمامی محتوای God of War Ragnarok، به حدود ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

تام هندرسون، خبرنگار شناخته‌ی صنعت بازی می‌گوید طبق اطلاعاتی که یک منبع ناشناس با او به اشتراک گذاشته است، به‌پایان رساندن تمامی مراحل اصلی و فرعی God of War Ragnarok استودیوی سونی سانتا مونیکا در حدود ۴۰ ساعت به طول می‌انجامد.

طبق این اطلاعات جدید، اتمام خط اصلی داستانی بازی، نزدیک به ۲۰ ساعت زمان خواهد برد که حدود سه ساعت و نیمی از این زمان، به کات‌سین‌های سینمایی داستان بازی اختصاص خواهد داشت. بنابراین مدت زمان گیم‌پلی مراحل اصلی بازی چیزی در حدود ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

همچنین به‌پایان رساندن مراحل فرعی و کوئست‌های متنوعی که در سرزمین‌های نورس در انتظار بازیکنان خواهد بود، در حدود ۱۹ ساعت زمان می‌برد و یک ساعت مابقی نیز به سکانس‌های سینمایی این مراحل مربوط می‌شود. البته واضح است که این اعداد تخمینی از تجربه عادی God of War Ragnarok به‌حساب می‌آید و باتوجه‌به سبک بازی گیمرها و درجه سختی بازی، احتمالا هواداران در تجربه خود با آمار متفاوتی رو‌به‌رو خواهند بود.

اختصاص کاور شماره جدید مجله گیم اینفورمر به بازی God of War Ragnarok

برای مقایسه این اعداد با نسخه قبلی این سری که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به‌پایان رساندن مراحل داستانی God of War نیز به‌طور معمول به ۲۰ ساعت زمان نیاز داشت، اما به‌نظر می‌رسد اتمام مراحل فرعی رگناروک در حدود ۸ یا ۹ ساعت بیشتر از بازی قبلی به‌طول می‌انجامد که احتمالا در این زمینه شاهد مراحل فرعی بسیار بیشتری نسبت به بازی قبلی این مجموعه باشیم. پیش از این دیوید اسکات جفی، خالق اصلی مجموعه‌ی God of War نیز با استناد به منابع ناشناس خودش از گیم‌پلی ۴۰ ساعتی گاد آو وار رگناروک خبر داده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات اجرایی و فنی God of War Ragnarok اعلام نشده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده از دو هفته‌ی پیش، به‌نظر می‌رسد خریداران این بازی روی کنسول‌های خانواده پلی استیشن 4 به حدود ۹۰/۶ گیگابایت فضای خالی برای نصب این بازی نیاز خواهند داشت، که در حدود دو برابر فضای ذخیره‌سازی بازی قبلی سری به‌حساب می‌آيد. هرچند هنوز اطلاعاتی از حجم نهایی بازی روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس نیست.

در God of War Ragnarok کریتوس و آترئوس پیش از فرا رسیدن رگناروک با سفر به هر ۹ سرزمین دنیای نورس، با هیولاهای افسانه‌ای و خدایان آزگاردی که با یکدیگر متحد شده‌اند رو‌به‌رو می‌شوند. همچنین بسیاری از هواداران منتظر انتشار ویدیوهای گیم‌پلی جدیدی از God of War Ragnarok هستند و باتوجه‌به اینکه قرار است این بازی کمی بیشتر از یک ماه دیگر منتشر شود، می‌توانیم انتظار نمایش‌های جدیدی از این بازی را در هفته‌های آینده داشته باشیم.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده