نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۵

انتشار تریلر زمان عرضه بازی فیفا 23

الکترونیک آرتز امروز تریلر زمان عرضه بازی FIFA 23 را همزمان با عرضه این بازی منتشر کرده است.

طرفداران ورزش محبوب فوتبال، امروز شاهد عرضه نسخه جدید سری بازی‌های ورزشی فیفا بودند. بازی FIFA 23 هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استدیا و پی سی قرار گرفته است و کاربران قادر به تجربه آن هستند. در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز عصر امروز تریلر زمان عرضه بازی فیفا ۲۳ را منتشر کرد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

ما در این تریلر تقریبا ۳ دقیقه‌ای، شاهد نمایش صحنه‌هایی زیبایی از بازی FIFA 23 هستیم و در طول این تریلر به گیم‌پلی و بخش‌های مختلف بازی پرداخته‌ می‌شود. همچنین در این ویدیو ما چهره افراد معروفی مثل کیلیان امباپه، جک گریلیش، ویرجیل فن دایک، وینیسیوس جونیور و زین‌الدین زیدان را مشاهده می‌کنیم که تمامی اسامی نام‌برده شده از چهره‌های شاخص دنیای فوتبال هستند.

همان‌طور که شما احتمالا از آن مطلع هستید، همکاری میان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و شرکت الکترونیک آرتز با عرضه بازی FIFA 23 به پایان می‌رسد. از طرفی، در روز‌های گذشته شاهد تایید حضور شخصیت تد لاسو و باشگاه AFC Richmond در بازی فیفا ۲۳ بودیم و فهرست بازیکنان برتر این اثر نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از بازی FIFA 23 دارید، دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده