نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳

بازی Skull & Bones یوبیسافت دوباره تأخیر خورد

یوبیسافت بار دیگر زمان عرضه بازی اکشن–ماجراجویی Skull & Bones را عقب انداخته است.

درحالی که پیش از این، بازی ماجراجویی و دزد دریایی Skull & Bones بعد از چند مرحله تأخیر و تعویق نهایتا برای ماه نوامبر سال جاری میلادی و یک روز پیش از عرضه بازی بزرگ God of War: Ragnarok برنامه‌ریزی شده بود، یوبیسافت مجددا از عقب افتادن زمان عرضه بازی خود خبر داد تا اینبار در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۳ انتظار انتشار آن را داشته باشیم.

در متن بیانیه یوبیسافت در اینباره نوشته شده است: «باوجود اینکه فرایند توسعه بازی Skull & Bones درحال حاضر به پایان رسیده، زمان بیشتری برای اصلاحات نهایی و متعادل ساختن تجربه کاربری آن برای مخاطبان در نظر گرفته شده که بیشتر از بازخورد بازیکان نسبت به نسخه آزمایشی بازی و برنامه Insider Program مربوط‌به آن که طی دو هفته گذشته صورت گرفته، سرچشمه می‌گیرد. این تصمیم هم به نفع بازیکنان و هم برای موفقیت طولانی مدت بازی ضروری است. ۹ مارس ۲۰۲۳ زمان مناسبی برای دسترسی به این تجربه کاملا جدید و منحصر‌به‌فرد به نظر می‌رسد».

یوبیسافت در ادامه توضیح داده که سال آینده و پیش از فرا رسیدن موعد انتشار بازی یک نسخه آزمایشی بتا به‌صورت عمومی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا فرصت خوبی برای تجربه فانتزی دزدی دریایی با نبرد کشتی‌ها و ماجراجویی در اقیانوس هند در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.

تجربه کاربری بازی Skull & Bones

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، این اولین باری نیست که بازی Skull & Bones با تأخیر در زمان عرضه مواجه می‌شود. از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۷ دریای مواجی بر سر راه مسیر توسعه این بازی قرار گرفته تا به نقطه فعلی برسد. ایده اصلی بازی که از دل تجربه کشتی رانی و نبرد با دزدان دریایی در بازی Assassin's Creed IV: Black Flag خارج شده بود، در سال ۲۰۱۸ با وضعیت نامعلومی در تیم توسعه‌دهندگان یوبیسافت سنگاپور مواجه و بعدها مجددا احیا شد.

یوبیسافت در سال ۲۰۲۰ یک بار دیگر اعلام کرد که توسعه‌دهندگان این بازی ایده‌های جدیدی را در ذهن می‌پرورانند و عملا بازی دچار یک فرایند ریبوت شد. درنهایت بازی یک بار دیگر به مخاطبان معرفی شد و اینبار شرکت Ubisoft، ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ را به‌عنوان بازه زمانی عرضه آن اعلام کرد. از آن زمان به این سمت جزئیات بیشتری از تجربه بازی با مخاطبان در میان گذاشته شده که شامل نمایش گرافیک نسخه PC بازی و معرفی شبکه‌ی گستره‌ای میان بازیکنان می‌شود که ازطریق آن به مبادله کالاهای خود می‌پردازند.

بنابراین یوبیسافت تعطیلات آخر سال ۲۰۲۲ را با تنها با دو بازی به پایان خواهد رساند؛ Just Dance 2022 و Mario + Rabbids Sparks of Hope. اما سال ۲۰۲۳ با حضور بازی‌های بزرگی مانند Assassin's Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora شرایط متفاوتی را برای این تیم رقم خواهد زد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده