// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱

جزئیات به‌روزرسانی رایگان سالگرد بازی Kena: Bridge of Spirits

‌استودیو Ember Lab به‌روزرسانی رایگانی به مناسبت سالگرد Kena: Bridge of Spirits منتشر کرده است که ویژگی‌های فراوانی را به بازی اضافه می‌کند.

استودیو امبر لب دیروز به‌روزرسانی سالگرد انتشار بازی Kena: Bridge of Spirits را به‌همراه یک تریلر منتشر کرد. در این تریلر می‌توانیم مواردی را تماشا کنیم که این به‌روزرسانی رایگان برای بازی به ارمغان می‌آورد:

دانلود ویدیو از آپارات

با انتشار این به‌روزرسانی حالا این بازی فانتزی از انحصار فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم پی سی خارج شده و در فروشگاه استیم نیز برای فروش قرار گرفته است.

با این آپدیت بزرگ چالش‌های Spirit Guide، رد کردن موانع (Obstacle Courses)، دفاع دربرابر موج‌های دشمنان و Boss Reflectها به بازی اضافه می‌شوند. بازیکنان با تکمیل این مأموریت‌ها لباس‌هایی جدید به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند که در طراحی بعضی از آن‌ها از اسپریت‌های بازی الهام گرفته شده است. با تکمیل اهداف جانبی این چالش‌ها، رنگ‌های مختلف آن لباس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

دیگر ویژگی جدید این نسخه Charmsstoneها هستند که به بازیکن توانایی تنظیم و تغییر یک سری از قابلیت‌ها و مشخصات کینا را می‌دهند. گزینه‌ی New Game+ نیز به بازی اضافه شده است تا بتوانید پس از یک‌بار تمام کردن بازی، این بار با تمامی آپگرید‌ها و رات‌هایی که تاکنون به‌دست آورده‌اید یک دور جدید از بازی را شروع کنید. نبردهای بازی برای حالت نیو گیم پلاس به‌صورت کامل دوباره طراحی شده‌اند و این بار تلاش و تمرکز بیشتری را می‌طلبند تا تمامی مهارت‌های بازیکن را به چالش بکشند.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. نسخه عادی بازی Kena: Bridge of Spirits در فروشگاه استیم ۴۰ دلار و نسخه‌ی دیلاکس ۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. البته تا یک هفته‌ی آینده می‌توانید این بازی اکشن ماجراجویی را با تخفیف ۲۵ درصدی خریداری کنید. به خریداران نسخه‌ی دیلاکس لباسی در انحصار این نسخه به نام Shadow هدیه داده می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده