نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴

انتشار بازی Terra Invicta توسط مادسازهای سری XCOM

سازندگان مادهای Long War سری بازی XCOM با یک تریلر از بازی استراتژی و علمی-تخیلی Terra Invicta رونمایی کردند.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان مادهای Long War برای دو بازی XCOM: Enemy Unknown و XCOM 2، بازی جدید خود را معرفی کردند. این بازی استراتژیک و علمی-تخیلی با نام Terra Invicta هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام روی کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته است.

باتوجه‌به تریلر بازی Terra Invicta، بازیکنان می‌توانند کنترل یکی از هفت گروه موجود را به‌دست گیرند که هر یک از این گروه‌ها سبک بازی و موضع‌گیری‌های منحصربه‌فردی دربرابر بیگانگان دارند. به نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی Terra Invicta حول محور فرقه‌هایی می‌چرخد که سعی دارند کنترل کامل مناطق مختلف زمین را به‌دست آورند تا درنهایت بتوانند از منابع یکپارچه برای شروع گسترش بشریت به فضا استفاده کنند.

تمام منظومه‌ی شمسی در نقشه‌ی استراتژیک و دائما متغیر بازی Terra Invicta قرار دارد و بازیکنان باید توانایی‌های قلمرو خود مانند قدرت سیاستمدارها، دانشمندان و کارکنان را افزایش دهند تا بتوانند پیشرفت کنند. علاوه‌بر این، بازی Terra Invicta از الگوهایی برای طراحی سفینه‌های فضایی استفاده کرده است که از پیش‌بینی‌های علمی یا داستان‌های علمی-تخیلی الهام گرفته‌اند. سیستم مبارزات بازی شامل تسلط بر حرکت در محیط‌های بدون جاذبه و توانایی مانور در فضای سه‌بعدی خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی ارلی اکسس بازی Terra Invicta هم‌اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار روی فروشگاه‌های GOG و استیم عرضه شده است.

نظر شما درباره‌ی معرفی بازی Terra Invicta چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده