نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳

اعلام تاریخ انتشار محتواهای آتی Assassin’s Creed Valhalla

شرکت یوبیسافت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر از راه رسیدن محتویات آتی بازی Assassin’s Creed Valhalla باشند.

با اینکه تقریبا دو سال از انتشار Assassin’s Creed Valhalla می‌گذرد، اما این بازی به‌طور منظم میزبان محتویات پس از عرضه می‌شود تا موارد بیشتری را برای تجربه در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت از انتشار به‌روزرسانی ۱.۶.۱ اساسینز کرید والهالا در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) خبر داده است. این آپدیت دو محتوای رایگان Tombs of the Fallen 2 و Rune Forging را به بازی اضافه می‌کند.

محتوای Tombs of the Fallen که در به‌روزرسانی ۱.۴.۰ بازی Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد، پس از تشکیل Ravensthorpe در دسترس قرار می‌گیرد. با کاوش در دنیای پهناور بازی می‌توان وارد مقبره‌های مردگان شد که دارای پازل‌های محیطی در زیر زمین هستند و با تکمیل آن‌ها می‌توان به آرامگاه‌ها و لوت‌ها دسترسی پیدا کرد. جزئیات زیادی از محتوای Rune Forge در دسترس نیست، اما احتمالا امکان ساخت طلسم‌ها را فراهم می‌آورد.

طرفدارها در بازه‌ی زمانی ۲۰ اکتبر تا ۱۰ نوامبر (۲۸ مهر تا ۱۹ آبان) می‌توانند منتظر بازگشت جشنواره‌ی Oskoreia باشند که پاداش‌ها و فعالیت‌های دارای محدودیت زمانی را با خود به همراه دارد. در اواخر سال جاری آخرین محتوای اضافی بازی Assassin’s Creed Valhalla تحت عنوان The Last Chapter منتشر خواهد شد و در قالب یک مأموریت رایگان به تکمیل ماجراهای ناتمام کاراکترهای مختلف، آرک‌های داستانی و موارد دیگر می‌پردازد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، گوگل استیدیا و آمازون لونا قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده