// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

اضافه شدن خاندان کورینو به بازی Dune: Spice Wars

در جدیدترین به‌روزرسانی بازی Dune: Spice Wars، خاندان کورینو به‌عنوان پنجمین جبهه‌ی قابل بازی به این اثر استراتژی اضافه شده است.

استودیو شیرو گیمز در به‌روزرسانی بزرگ تازه‌ی خود برای Dune: Spice Wars خاندان کورینو را به‌عنوان یک جبهه‌ی قابل بازی جدید به این بازی استراتژی هم‌زمان افزوده است. با این به‌روزرسانی حالا پنج خاندان قابل بازی در دسترس بازیکنان قرار دارند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این جبهه را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

گیم‌پلی خاندان کورینو حول محور دست‌کاری در بازار CHOAM و سوءاستفاده از Landsraad می‌چرخد. این خاندان می‌تواند در صورت اجتناب‌ناپذیر بودن جنگ از قوای سارداکار بهره ببرد. حوزه تخصصی این جبهه فریب دادن سایر خاندان‌ها به‌گونه‌ای است که با یکدیگر وارد جنگ شوند.

این به‌روزرسانی علاوه‌بر افزودن خاندان کورینو ویژگی‌های کوچک دیگری را به بازی اضافه می‌کند. تغییراتی در جهت بهبود عملکرد کلی بازی و تعادل نیروها نیز انجام شده است. به‌روزرسانی خاندان کورینو دومین آپدیت بزرگ از چهار محتوای الحاقی برنامه‌ریزی شده برای این بازی است.

به‌روزرسانی بزرگ قبلی که در ماه ژوئن منتشر شد بخش چندنفره را به بازی Dune: Spice Wars اضافه کرد. بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلفی که برای بخش چندنفره درنظر گرفته شده است به رقابت با یکدیگر بپردازند.

بازی Dune: Spice Wars به‌صورت دسترسی زودهنگام برای پلتفرم پی سی منتشر شده است و هم‌اکنون می‌توانید آن را با تخفیف ۲۰٪ به قیمت ۲۳.۹۹ دلار از فروشگاه استیم تهیه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده