نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳

تأخیر دوباره بسته الحاقی Bloody Ties بازی Dying Light 2

شرکت Techland تأیید کرد که نخستین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Dying Light 2 Stay Human دوباره با تأخیر مواجه شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بزرگ Bloody Ties بازی Dying Light 2 Stay Human بار دیگر به تعویق افتاده است. شرکت Techland اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که انتشار نخستین بسته‌ی الحاقی این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز به تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) موکول شده است. این توسعه‌دهنده توضیح داد که آن‌ها از این زمان اضافی برای «پولیش و رفع مشکلات» بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی تازه استفاده می‌کنند.

بسته‌ی الحاقی Bloody Ties بازی Dying Light 2 Stay Human روی یک مکان تازه با نام Carnage Hall تمرکز دارد. کارنیج هال یک سالن اپرای قدیمی است که به یک میدان مسابقات گلادیاتوری تغییر کاربری داده است. این بسته‌ی گسترش‌دهنده کاراکترها، مأموریت‌ها، سلاح‌ها، چالش‌ها و موارد دیگری را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بلادی تایز بازی دایینگ لایت ۲ پیش از این تأخیر برای انتشار در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در نظر گرفته شده بود. البته شرکت تک‌لند در ابتدا در نظر داشت که این DLC را در ماه سپتامبر در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد.

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. انتشار بازی Dying Light 2 برای نینتندو سوییچ نیز تأیید شده است و این نسخه در زمانی نامعلوم از سال جاری عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده