// پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸

اتمام روند ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

با اعلام یوبیسافت، کار توسعه‌ی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به اتمام رسیده است.

سال ۱۳۹۷ بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. انتشار این بازی با بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی گیمرها و منتقدین همراه بود. به طوری‌که یوبیسافت و نینتندو تصمیم به ساخت دنباله‌ای برای این بازی گرفتند. حالا با اعلام شرکت یوبیسافت، کار ساخت دنباله‌ی این بازی با نام Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسیده است.

پایان توسعه‌ی یک بازی، به معنای آماده شدن محصول نهایی برای انتشار در دو حالت فیزیکی و دیجیتالی است. حالا تنها کار شعبه‌های یوبیسافت در شهرهای میلان و پاریس این است که باگ و گلیچ‌های باقی مانده‌ی بازی را برطرف و در قالب به‌روزرسانی روز اول یا بعد از انتشار بازی عرضه کنند.

این شرکت فرانسوی اعلام کرد که اولین نقدهای بازی فردا منتشر خواهد شد. باید دید که رسانه‌های مختلف بازی‌های ویدیویی در دنیا، چه واکنشی نسبت به بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope خواهند داشت.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ ۲۸ مهرماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که یوبیسافت، در حال کار روی سه بسته‌ی الحاقی برای بازی است. سومین بسته‌ی الحاقی، کاراکتر محبوب Rayman را به Mario + Rabbids Sparks of Hope اضافه خواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده