// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر معرفی شخصیت Magik در بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns به معرفی Magik، دخترخوانده‌ی مفیستو می‌پردازد.

بازی Marvel’s Midnight Suns در فصل تعطیلات منتشر خواهد شد که به‌معنی انتشار تریلرهای معرفی شخصیت بیشتر در هفته‌های آتی است. در آخرین تریلر منتشرشده توسط استودیو فیرکسیس گیمز شاهد رونمایی از ایلیانا راسپوتین ملقب به Magik هستیم. مجیک خواهر کلوسوس است که در سن پایین توسط مفیستو ربوده شد. او پس از آشکار شدن قدرت‌های جهش‌یافته‌ی مخصوص خودش تبدیل به شاگرد مفیستو شد.

از قدرت‌های مجیک می‌توان به توانایی تلپورت کردن و ایجاد پورتال به‌منظور پرتاب کردن دشمنان به درون آن اشاره کرد. او همچنین قادر است نیروی زندگی را به شمشیری به نام Soulsword منتقل کند و به دشمنانش آسیب بزند. درکنار این موارد او قادر است موجودی به نام Darkchylde را احضار کند که در کمیک‌ها، شخصیت دیگر خود مجیک بود. اما ظاهرا در بازی با موجودی مستقل روبه‌رو هستیم. برای مشاهده‌ی قابلیت‌ها، کارت‌ها و توانایی‌های مجیک باید منتظر تریلری از گیم‌پلی بازی بمانیم. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه معرفی مجیک را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

به‌گفته‌ی استودیو فیرکسیس این بازی نقش‌آفرینی به‌راحتی لقب بزرگ‌ترین بازی این استودیو را از آن خود می‌کند. بااین‌حال کمپین آن خطی‌تر از بازی‌های XCOM و فاقد ویژگی‌هایی مانند منشعب شدن مسیرهای جدید یا مرگ دائمی است.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ مدتی بعد عرضه خواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده