نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

ارائه بتا خصوصی بازی Diablo 4 در آینده نزدیک

شرکت بلیزارد اعلام کرد که به‌زودی بتای خصوصی بازی Diablo 4 را برای آزمایش محتواهای پایانی آن آغاز خواهد کرد.

شرکت Blizzard از برگزاری یک بتای خصوصی برای Diablo 4 در چند ماه آینده خبر داد که روی محتواهای پایانی تمرکز دارد. این نسخه‌ی بتا به‌سراغ آزمایش بخش Nightmare Dungeons، بخش Helltides و دیگر محتواهای پایان بازی خواهد رفت. توسعه‌دهندگان دیابلو ۴ می‌گویند که هدف از تمرکز روی محتواهای پایانی، جلوگیری از اسپویل‌های داستانی است. دلیل اصلی ارائه‌ی سریع‌تر نسخه‌ی بتا دیابلو ۴ به برخی از بازیکن‌ها، اطمینان پیدا کردن از وجود زمان لازم برای اعمال تغییرات روی محتواهای این بخش خواهد بود.

نسخه‌ی بتای خصوصی شامل چند رویداد پایانی دیابلو ۴ می‌شود. رویداد جهانی Helltide یکی از آن‌ها خواهد بود که نسخه‌های قدرتمندی از دشمنان معمولی را مقابل بازیکن‌ها قرار می‌دهد. با نابودی این دشمنان می‌توان Cinder کسب کرد که برای باز کردن صندوق‌های هل‌تاید استفاده می‌شوند. تازه می‌توان در بتا انتظار تجربه‌ی Nightmare Dungeons (نسخه‌ی بهینه‌ی یک سیاه‌چاله‌ی معمولی با اصلاح‌کننده‌های ویژه)، Whispers of the Dead (مأموریت‌های قابل تکرار) و سیستم Paragon Boards (دستیابی به قدرت بیشتر پس از رسیدن به سطح نهایی) را نیز داشت.

بتای خصوصی آتی شامل Fields of Hatred، مناطق ویژه PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) نیز می‌شود. بلیزارد اعلام کرد که به‌طور خاص از بازیکن‌هایی برای این بتا دعوت می‌کند که زمان زیادی را مشغول تجربه‌ی بازی‌های Diablo 3 و Diablo 2: Resurrected در همه‌ی پلتفرم‌ها بودند. گیمرها برای دریافت دعوت‌نامه‌ی شرکت در این بتا باید اقدام به ثبت نام کنند. البته بلیزارد در سال ۲۰۲۳ نسخه‌های بتای عمومی بازی را در دسترس قرار می‌دهد.

به‌تازگی بیش از ۴۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Diablo 4 به بیرون درز کرد. بازی دیابلو ۴ برای عرضه در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده