// دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲

پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی Octopath Traveler 2

شرکت Square Enix اولین تریلر گیم‌پلی بازی Octopath Traveler 2 را پخش کرده است که در آن شاهد تغییرات زیادی هستیم.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت ۲۲ شهریور بود که شرکت Square Enix از بازی Octopath Traveler 2 رونمایی کرد. حالا این شرکت ژاپنی در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است.

این ویدیو که در جریان یک استریم زنده‌ی رسمی پخش شده است، بخش‌های زیادی از گیم‌پلی و تحولات این دنباله را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر شاهد شخصیت‌ها و ویژگی‌های جدید و توضیحات سازندگان هستیم. این رونمایی مفصل ۲۰ دقیقه‌ای را می‌توانید در کانال یوتیوب شرکت اسکوئر انیکس مشاهده کنید.

بازی Octopath Traveler II، محصول شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس

بازی Octopath Traveler 2 در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. نکته جالب‌توجه این است که دنباله مورد بحث، که برخلاف نسخه‌ی اول در انحصار نینتندو سوییچ نیست. گرچه بازی اول پس از مدتی با عرضه‌ی روی استیم از حالت انحصار خارج شد، اما بازی Octopath Traveler 2 از ابتدا برای عرضه روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی معرفی شده است.

در ادامه می‌توانید فهرستی از ویژگی‌های جدید این بازی را مشاهده کنید.

  • سیستم درهم شکستن و بوست: بازیکنان باید در مقابل هر دشمن از استراتژی به خصوصی استفاده کنند تا بتوانند با پی‌بردن به نقطه‌ی ضعف دشمن دفاع او را در هم بشکنند و آسیب بیشتری وارد کنند. همچنین ویژگی بوست به شما توانایی ارتقای قابلیت‌های شخصیت‌ها را می‌دهد.
  • انتخاب شیوه‌ی عملکرد (Path Actions): بازیکنان می‌توانند به شیوه‌هایی مختلف با NPCهای جهان بازی تعامل داشته باشند. این تعامل به عملکرد هر شخصیت بستگی دارد که مختص خود او است. گزینه‌های شیوه‌ی تعامل به شخصیت اصلی شما و روز یا شب بودن زمان جهان بازی بستگی دارد.
  • داستان‌ها و شخصیت‌های جدید: بازیکنان می‌توانند ماجراجویی بزرگی را در سرزمین سولیستیا آغاز کنند که تجربه‌ی این سفر بزرگ با همراهی داستان‌های به هم پیوندخورده‌ی هشت مسافر جدید امکان‌پذیر می‌شود: هیکاری (جنگجو)، آگنئا (رقصنده)، پارتیتو (بازرگان)، اُسوالد (دانشمند)، ترونه (دزد)، تمنوس (کشیش)، اُچت (شکارچی) و کستی (داروفروش).
  • چرخه‌ی روز و شب: منظره و وضعیت شهرها و انتخاب‌هایی که برای شیوه‌ی عملکرد در دسترس شخصیت‌ها قرار می‌گیرند بسته به روز یا شب بودن زمان جهان بازی متغیر هستند که منجر به فرصت‌های بیشتر برای اکتشاف و جست‌وجو می‌شود.
  • قدرت نهفته: این عنصر جدید مبارزات بازی با پر شدن یک درجه در حین نبرد فعال می‌شود که به شما توانایی استفاده از یک قابلیت قدرتمند را می‌دهد.
  • مسیرهای متقاطع: با پیشروی در ماجرای بازی از داستان‌های فرعی میان شخصیت‌های اصلی پرده‌برداری خواهد شد که روایت بازی را منسجم و درهم‌تنیده‌تر می‌کند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده