نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

عرضه دو بازی Judgment و Lost Judgment برای کامپیوتر

بازی Judgment و بازی Lost Judgment حالا روی استیم در دسترس بازیکن‌های پلتفرم PC هستند.

در جریان برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲، استودیو Ryu Ga Gotoku به‌عنوان سازنده‌ی بازی اکشن کارآگاهی Judgment و دنباله آن با نام Lost Judgment اعلام کرد که این آثار حالا در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار دارند.

طبق جزئیات به اشتراک گذاشته‌شده توسط شرکت سگا، قیمت Lost Judgment و Judgment روی فروشگاه استیم به ترتیب ۴۹/۹۹ و ۳۴/۹۹ دلار است. همچنین کاربرها توانایی خریداری بسته‌الحاقی بزرگ The Kaito Files را نیز خواهند داشت که یک خط داستانی را به بازی اضافه می‌کند. البته خریداران باندل The Judgment Collection می‌توانند بدون پرداخت هزینه جداگانه این بسته الحاقی را دریافت کنند. داستان اصلی The Kaito Files در قالب چهار فصل روایت می‌شود و در جریان آن کایتو در جستجوی دوست قدیمی گمشده‌ی خود به اسم میکیکو (Mikiko) با ماجراهای عجیبی رو‌به‌رو خواهد شد.

عرضه این دو بازی اسپین‌آف از سری بازی‌های یاکوزا تاکنون با استفبال مثبت کاربران استیم رو‌به‌رو شده است و شاهد امتیازهای بالایی برای این دو بازی ژاپنی در رده‌بندی‌های استیم هستیم. همچنین وضعیت پشتیبانی دستگاه بازی قابل حمل استیم دک نیز برای هر دوی این بازی‌ها روی حالت Verified قرار دارد که نشان می‌دهد دارندگان این پلتفرم می‌توانند بدون هیچ مشکل گرافیکی خاصی این بازی‌های این سری را تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه پی‌سی این دو بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سال گذشته منابع خبرگزاری ژاپنی Nikkan Taishu گزارش دادند که به‌دلیل مشکلات قانونی به‌وجود آمده میان سازندگان و آژانس استعدادیابی Johnny & Associates، برنامه‌های سگا برای عرضه نسخه پی‌سی این دو بازی لغو شده است. Johnny & Associates امتیاز و حق قانونی استفاده از ویژگی‌های ظاهری تاکویا کیمورا، بازیگر نقش کارآگاه تاکایوکی یاگامی را در اختیار دارد و گزارش‌ها حاکی از این بود که این شرکت تمایلی به عرضه بازی روی پلتفرم PC ندارد. شرکت مورد بحث می‌خواست محصولاتی که کیمورا در آن‌ها نقش آفرینی کرده است، روی پلتفرم PC در دسترس قرار نگیرند و با عرضه نسخه کامپیوتر شدیدا مخالف بود.

هنوز مشخص نیست که چگونه اختلافات میان این سگا و شرکت Johnny & Associates حل شده است. اما این امکان وجود دارد که Lost Judgment آخرین بازی از این سری باشد که اجازه‌ی قانونی انتشار روی پی‌سی را دریافت کرده است. به عقیده‌ی برخی از کاربرها شاید در صورت ساخت قسمت‌های بعدی این سری، برای جلوگیری از این معضلات قانونی شاهد انتخاب یک بازیگر یا شخصیت اصلی دیگر باشیم.

بازی Lost Judgment هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین طبق اطلاعات منتشرشده، یک سریال لایو اکشن براساس داستان بازی Lost Judgment نیز توسط سگا و یک شرکت ژاپنی در دست ساخت قرار دارد که احتمالا قرار است در آن کیمورا بار دیگر در نقش کارآگاه یاگامی حضور داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده