نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱

تایید عرضه بازی Sable روی PS5 با تریلری جدید

شرکت Raw Fury، با انتشار یک تریلر خبر از عرضه‌ی بازی Sable روی کنسول پلی استیشن 5 داد.

به‌تازگی استودیوی مستقل Shedworks، سازنده‌ی بازی Sable و شرکت Raw Fury به‌عنوان ناشر، با پخش تریلری جدید، از انتشار این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 در هفته‌های پایانی سال جاری میلادی خبر دادند. Sable یک بازی اکتشافی و جهان باز به شمار می‌آید که سال گذشته برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم پی سی عرضه شد. این بازی، بازیکنان را به همراه گیم‌پلی متمرکز بر حرکت، پیمایش و موسیقی خود به یک ماجراجویی در سیاره‌ای متروک می‌برد.

به‌گفته‌ی استودیوی سازنده، نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sable چند ویژگی تازه به مانند مینی‌گیم ماهیگیری جدید، امکان نمایش ماهی‌ها و حشرات در Vivarium، یک ماسک Angler جدید و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. در همین حال، بازی Sable از بازخوردهای لمسی کنترلر دوال سنس پشتیبانی می‌کند و استودیوی Shedworks به بازیکنان پلتفرم پلی استیشن 5 نوید کاوشی عمیق‌تر در تپه‌های شنی بازی را داده است.

دانلود از آپارات

با اینکه شرکت Raw Fury به‌تازگی از نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sable رونمایی کرد اما هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا تاکنون به تجربه‌ی بازی Sable پرداخته‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده