نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۹

بازی Like a Dragon Gaiden با انتشار یک تریلر معرفی شد

سگا با انتشار تریلری بازی Like a Dragon Gaiden را معرفی کرد که حوادث این بازی پس از پایان بازی Yakuza 6: The Song of Life جریان دارد.

ساعاتی پیش و در جریان برگزاری استریم اینترنتی RGG Summit 2022 که بخشی از نمایشگاه توکیو گیم‌شو امسال محسوب می‌شود، استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio از بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name رونمایی کرد.

این بازی جدید که بار دیگر هدایت Kazuma Kiryu پروتاگونیست اصلی بازی‌های سری اصلی یاکوزا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قرار است حواث اتفاق افتاده برای کازوما را که حالا نام جوریو را برای خود برگزیده‌ است، در فاصله‌ی پایان بازی Yakuza 6: The Song of Life تا قسمت هشتم این سری که با نام Like a Dragon 8 معرفی شده است روایت کند. هنوز اطلاعات بیشتری از داستان و شخصیت‌های بازی منتشر نشده است، اما ظاهرا قرار است خانواده دایدوجی همچنان نقش مهمی در اتفاقات این نسخه از بازی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سازندگان بازی همچنین می‌گویند گیم‌پلی و مراحل این بازی ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با نسخه‌های اصلی این سری دارند و مبارزات بازی نیز برخلاف بازی‌ نقش‌آفرینی Yakuza: Like a Dragon به سبک اکشن و غیرنوبتی قسمت اول تا ششم سری یاکوزا خواهد بود. احتمالا این نسخه از بازی قسمت کمتری از بازی‌های اصلی این مجموعه خواهد داشت، اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن اعلام نشده است.

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی (استیم)‌ منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده