// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴

اعلام جزئیات تازه درباره سرویس وفاداری Playstation Stars

سونی به‌تازگی اطلاعات بیشتری درباره‌ی سرویس Playstaion Stars منتشر کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزوده شدن آیتم‌های دیجیتالی قابل جمع‌آوری اشاره کرد.

مدتی پیش بود که سونی از Playstaion Stars، سرویس وفاداری این شرکت برای بازیکنان رونمایی کرد. کاربران ازطریق این سرویس می‌توانند به کسب پاداش‌های مختلف بپردازند و پیوستن به آن رایگان است. امروز سونی در بلاگ خود ویدیو تازه‌ای منتشر کرده است که در آن برای اولین‌بار شاهد جوایز این سرویس در قالب آیتم‌های دیجیتالی قابل جمع‌آوری هستیم. آیتم‌های دیجیتالی ذکر شده چیزهایی خواهند بود که کاربران پلی استیشن از جمع‌آوری آن‌ها لذت خواهند برد: از دستگاه‌های قدیمی این شرکت ژاپنی تا آیتم‌های مربوط‌به بازی‌ها.

در ویدیوی منتشر شده تعدادی از این آیتم‌های دیجیتالی را مشاهده می‌کنیم که شامل این موارد هستند: Punto the gondolier از بازی Ape Escape 2، کنسول بازی پلی استیشن 3، کنسول دستی PocketStation، تورو و کورو در حال جشن گرفتن تولد، Chord Machine و در پایان Polygon Man که یکی از نمادهای قدیمی بازاریابی سونی بوده است. در ادامه‌ی خبر می‌توانید به تماشای این ویدیو بنشینید:

دانلود از آپارات

این آیتم‌های دیجیتالی برای پلی استیشن استارز خلق شده‌اند و کسب کردن آن‌ها تنها ازطریق این سرویس وفاداری ممکن خواهد بود. این آیتم‌ها در برخی مناسبات خاص مانند گرامیداشت یک رویداد و فعالیت قدیمی، یک دستاورد یا مالکیت یک محصول در دسترس قرار خواهند گرفت. این آیتم‌ها بسته به محصولی که از روی آن اقتباس شده‌اند یا تلاشی که برای کسب آن‌ها باید صرف شود، کمیاب خواهند بود. بازیکنان می‌توانند پس از کسب این جوایز آن‌ها را در یک قفسه‌ی مجازی در اپلیکیشن پلی استیشن خود بچینند.

امکان به نمایش گذاشتن این آیتم‌ها در صفحه‌ی پروفایل PSN نیز فراهم شده است تا بتوانید آن‌ها را برای دوستان خود به نمایش بگذارید. راه‌های مختلفی برای کسب این آیتم‌های قابل جمع‌آوری وجود خواهد داشت که روش عمده و اصلی کامل کردن کمپین‌ها خواهد بود. کمپین‌های پلی استیشن استارز فعالیت‌هایی مفرح و جذاب و در برخی مواقع چالش‌برانگیز خواهند بود. هدف کمپین‌ها می‌تواند جمع‌آوری امتیاز یا کسب خود آیتم‌ها باشد.

یکی از اولین کمپین‌های این سرویس «Hit Play/1944» نام خواهد داشت. کاربران در این کمپین سرنخ‌هایی صوتی دریافت می‌کنند که مربوط‌به موسیقی بازی‌ها است و با درست حدس زدن بازی مدنظر آیتم ویژه‌ای دریافت می‌کنند. سرویس پلی استیشن استارز ابتدا روی اپلیکیشن پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد و در ادامه به کنسول راه خواهد یافت. این سرویس کار خود را در اواخر همین ماه میلادی در ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی آغاز می‌کند و پس از مدتی در آمریکا و اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع playstation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده