نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی بازی Pacific Drive برای PC و PS5 با یک تریلر

استودیو Ironwood با پخش یک تریلر در رویداد State of Play اخیر، از بازی Pacific Drive برای انتشار روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

تاکنون بازی‌های مستقل باکیفیت زیادی به مانند Hades یا Cult of the Lamb توانسته‌اند بازیکنان را با مراحلی چالش برانگیز و دشوار رو‌به‌رو کنند. اثر جدید استودیو Ironwood که اولین بازی این تیم به شمار می‌آید، Pacific Drive نام دارد که در آن بازیکنان کنترل یک اتومبیل عجیب را به‌دست می‌گیرند و راهی یک سفر با تهدیدها و چالش‌های زیاد می‌شوند. بازیکنان در این سفر از محیط‌های خطرناک و سورئال بسیار زیادی می‌گذرند که هر کدام تهدیدها و تله‌های منحصربه‌فردی را پیش روی آن‌ها خواهند گذاشت.

همان‌طور که در تریلر معرفی Pacific Drive نشان داده شده است، اتومبیل یکی از ارکان اصلی گیم‌پلی بازی به شمار می‌آید و تنها وسیله نجات بازیکنان از این سفر مرگبار خواهد بود. بازیکنان هنگامی که کنترل اتومبیل را به‌دست دارند، امنیت بیشتری خواهند داشت. بااین‌حال در برخی مواقع باید از اتومبیل پیاده شوند تا یک حادثه را بررسی کنند یا بتوانند مسیر جدید را برای پیشروی بیابند. در بازی Pacific Drive، پایگاه اصلی بازیکنان یک گاراژ است و بازیکنان در آن می‌توانند اتومبیل خود را تعمیر کنند یا با ارتقای تجهیزات آن از طوفان‌های مرگبار پر از رعد و برق، مناطق نظامی یا هجوم انواع هیولاها جان سالم به در ببرند.

به‌گفته‌ی سازندگان، هدف بازیکنان در Pacific Drive این است که مسیر خود را به مرکز منطقه‌ی Olympic Exclusion باز کند تا بتوانند به اسراری که در آن‌جا مخفی شده‌اند، پی ببرند. تریلر اولیه‌ی این بازی که در رویداد State of Play اخیر پخش شد، به خوبی بازیکنان را برای کشف این اسرار کنجکاو می‌کند. محیط‌های وحشتناک بازی به مانند شهرهای کوچک با فضاسازی پرتعلیق یا مناطق شهری تحت کنترل نظامی نشان می‌دهند که گویا سازندگان از دو سری سایلنت هیل و لست او آس الهام گرفته‌اند. بااین‌حال کنترل اتومبیل و خطرهای محیطی که در مسیر گنجانده شده‌اند، نمایی تازه به بازی Pacific Drive می‌بخشند.

دانلود ویدیو از آپارات

Pacific Drive قرار است در سال ۲۰۲۳ روی کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم پی سی عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این بازی جدید چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده