نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶

پخش تریلر معرفی بازی علمی-تخیلی Synduality

شرکت بندای نامکو در جریان رویداد State of Play بامداد امروز، بازی تیراندازی و علمی-تخیلی Synduality را معرفی کرد.

در جریان رویداد State of Play بامداد امروز، بخش پلی استیشن شرکت سونی و شرکت بندای نامکو از بازی Synduality رونمایی کردند. تریلر رونمایی این بازی با نقل قولی از آرتور سی. کلارک، نویسنده‌ی مشهور داستان‌های علمی-تخیلی، شروع می‌شود که می‌گوید: «هر فناوری که به اندازه‌ی کافی پیشرفته شود، از جادو قابل تشخیص نیست». در ادامه‌ی تریلر و قبل از نمایش کات‌سین‌ها و گیم‌پلی، شاهد برخی از تصاویر هنری بازی Synduality هستیم که به نمایش فضای آخرالزمانی و آینده‌نگرانه‌ی آن می‌پردازند.

با مشاهده‌ی تریلر رونمایی از بازی Synduality می‌توان فهمید که اثر جدید بندای نامکو یک بازی تیراندازی و اکشن ماجراجویی با زاویه‌ی دوربین سوم شخص است که در آن بازیکنان باید به جمع‌آوری برخی منابع در یک سرزمین متروک و آخرالزمانی به نام Amasia مشغول شوند. بازیکنان در این ماجراجویی خود یک همراه هوش مصنوعی به نام Magus را خواهند داشت که در شرایط سخت می‌تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.

طبق اطلاعات رسمی تریلر Synduality، بازیکنان باید درکنار مأموریت‌های جمع‌آوری آیتم‌ها و دوری از بارانی سمی که نسل بشر را منقرض کرده است، مأموریت‌های پیچیده‌ای را انجام دهند تا بتوانند زمین نابودشده را با همکاری انسان‌ها و ربات‌های هوش مصنوعی احیا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Synduality قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی رونمایی از بازی Synduality چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده